Gå til innhold

Beste kjøp i cd-brennar klassen

oleredv

Anbefalte innlegg

Som eg antydar i overskrifta er eg på jakt etter ny brennar (8x skriving er litt kjedelig å vente på). I den forbindelse er eg veldig takknemlig for råd og vink i utvelgelsesprosessen.

Har sett litt rundt og konstatert at forskjellane er ganske store i pris. LG er f.eks halvparten så dyrt(ca) som Plextor. Kan plextor forsvare dette? Det einaste kravet eg har er at skrivehastigheita må vere over 40X, ellers er det "mest for penga" som gjeld...:smile:

Kom med innspel!

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff.. brennere blir bare raskere og raskere .. kan umulig være no vits med raskere en 40x brenner .. få cd-rommer klare følge med på on-the-fly , og om en må koppe te disk først tar jo alt lenger tid totalt.. og brenner en fra disk er jo bare snakk om få sekunder forskjell..

blir jo baer dårligere kvalitet for at produsenten skal ha det "feteste" tallet på eska.. ville satsa på en 40x jeg , eller iaffal ikke å brenne raskere en rundt om det :smile:

Har selv en 44x SCSI yamaha brenner og bruker 48x smart buy plater, og må si jeg har opplevd at de platene brent i 44x er ganske vare for spillere og sånt..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-10 02:17, skrev CdBuRnR:

Har selv en 44x SCSI yamaha brenner og bruker 48x smart buy plater, og må si jeg har opplevd at de platene brent i 44x er ganske vare for spillere og sånt..

Regner med at det er Yamaha CRW F1 du prater om.

den er jo i IDE interface med tilgjenglig SCSI Adapter. fåes ikke som rein SCSI variant. har selv den brenneren med adapteret og er stor fornøyd.

Disc T@2 er jo også mrosomt. 8MB bufer er heller ike negativt :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-10 13:56, skrev oleredv:

Fekk litt kalde føter no når eg såg dagens tilbud i julekalenderen til PSData. Samsung 48*12*48 til 425,- dette må no vel vere eit bra kjøp?

Det er sikkert et bra kjøp ja, du kunne spart 204kr på det.

Men men, bestillt er bestillt, så får du jo en dobbelt så rask RW-brenner da (24x vs. 12x.) Du blir sikker veldig fornøyd likevel.

Lenke til kommentar

Har en NEC 40x jeg.. veldig bra fornøyd, selges til julekalender pris hos komplett:)

Meget stabil og med JustLink.. ( liker den nok best.. fordi jeg har den selv:)

48x Sony er også bra..

Lite on er også meget bra har jeg hørt fra kamerater.. :smile: Men...

Det må du nok finne ut av selv:)

De fleste er jo gode da, og 40x er 40x uansett hvordan du ender og vender på det

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-10 15:47, skrev win_xp:

Quote:

Den 2002-12-10 02:17, skrev CdBuRnR:

Regner med at det er Yamaha CRW F1 du prater om.

den er jo i IDE interface med tilgjenglig SCSI Adapter. fåes ikke som rein SCSI variant. har selv den brenneren med adapteret og er stor fornøyd.

Disc T@2 er jo også mrosomt. 8MB bufer er heller ike negativt :smile:

Jeg har denne også og er godt fornøyd med den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...