propers404 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei.. De fleste husker sikkert Fangene på Fortet, med den sprø fyren i tårnet og den lille fyren som løp og hentet nøkkler. Det jeg lurer på er om dette finnes på webben, så jeg kan få sett? Gratis. Siden dette er veldig gammelt, så går det ikke på noen tvkanaler lenger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 lurer litt på det samme, var jo en genial serie Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 kanskje du finner noe hvis du søker på fort boyard på yahoo.fr fortet er jo fransk. ellers går det nye episoder på TV5 (fransk internasjonal tv-kanal) Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Får dra en tur til Frankrike da. Hehe :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://www.youtube.com/results?search_quer...d&search=Search Mange timer med "moro"! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 den serien har jeg ikke tenkt på på flere år. *mimre* Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Uff, verre drittserie skal man jo lete lenge etter? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Var jo et genialt show det! Husket jeg fulgte med på det når jeg var mindre. Hadde vært artig å sett det igjen.. Lenke til kommentar
3evel Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 dette er det lenge siden jeg har sett ass husker at jeg så på det i mine ''yngre'' dager Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 alle snakker om det som om det var på åtti tallet. er jo ikke så mange år siden det gikk på tv3. Lenke til kommentar
Chaao Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Var den beste reality showet på 90 tallet. Vanskelig til umulig å finne de gamle episodene. Hvist du slker fangene på fortet på YouTube får du kunn opp nyere episoder 😢. Så er det noen som vet hvor man kan finne de gamle episodene. Gjerne på vhs/dvd 😉 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Var gøy å se på i omtrent 20 sekunder ^^ Men du mener det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå