Logitech87 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som sagt så er jeg helt fersk i adobe photoshop cs. Jeg har vært inne på good-tutorial.com men syne ikke det er så veldig givende. Det er akkurat som de tar høyde for at du har brukt programmet før. SÅ det jeg kunne øsnke var en side som har video undervisning av basicen av hvordan det hele fungerer!? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurer på om det er ein del grunnleggjande på denne sida, men det er ikkje videoar. Ein del korte, norske, videoar finn du på Programvareskulen, men noko samanhengande kurs er det eigentleg ikkje. Det beste er kanskje lærings-DVD-ane frå Total Training eller liknande. Dei koster ein del, men TT skal vere svært gode. Akkurat no har dei sal på både Photoshop CS og PS CS2. Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei Logitech87; Jeg skjønner hva du letter etter . Du kan prøve Lynda.com. Der er noen vedioer som kan ivertfall hjelpe deg til å komme i gang. Du kan også kjøpe DVDer på Lynda.com. Lykke til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kommer jo også litt an på hva du er ute etter å lære. Det ligger et par videoer på photoshopmama.net også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå