Gå til innhold

compal hel81 tips?

Anbefalte innlegg

vurderer maskina COMPAL HEL 81 SPECIAL EDITION på multicom.

Jeg har for øyeblikket en thinkpad R60e men er svært misfornøyd med tastatur og høytalere. For å gjøre det enklere for dere å gjøre saken enklere for meg har jeg listet behovene mine opp nedenfor.

Behov:

Støysvak

1 gb ram

OK CPU

Minimum 60 GB hd

bra skjerm

tv tuner

Solid bygd

OK batteritid( til textbehandling for det meste ).

I det store og hele vil jeg bare vite om Compal Hel 81 oppfyller disse behovene og om tastaturet er litt mer ergonomisk enn Thinkpads.

Endret av enterhere
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann enterthere

I løpet av de siste dagene har du laget en haug med tråder der innholder går rundt emnet "hvordan er denne maskina kontra R60e". Forumet blir veldig rotete når det dukker opp så mange forskjellige tråder. Hva med å lage en tråd (eller gjøre om denne) slik at du får med ale spørsmålene dine, ditt behov og hva du lurer på med de forskjellige maskinene? HVis du lager en slik oversikt, kan jeg love deg at du lettere får svar på spørsmålene dine, samtidig som denne forumdelen blir oversiktlig og ryddig. Ok?

Edit: her ingen erfaringer med hel-maskinene selv, men thinkpad-maskinene er noen av de mest solide, minst støyende og med de beste tastaturene jeg har vært borti.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...