Gå til innhold

Muligheter for opptak?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Audacity er et gratis lydprogram med muligheter for opptak etter hva jeg kjenner til. Du får prøve dette.

Det du trenger for å gjøre opptak, utenom programmet jeg just nevnte, er å koble til pianoet til analog-inngangen på lydkortet ditt. Jeg tipper det er en minijack-inngang på lydkortet ditt, men har ingen aning hvilken utgang det er på pianoet ditt.

Sjekk dette nærmere, så skaffer du den kabelen du eventuelt måtte trenge for å koble opp pianoet til lydinngangen på lydkortet.

Jeg mener også at Audacity skal ha mulighet til å komprimere og lagre innspillingene dine i mp3-format.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Audacity er et gratis lydprogram med muligheter for opptak etter hva jeg kjenner til. Du får prøve dette.

Det du trenger for å gjøre opptak, utenom programmet jeg just nevnte, er å koble til pianoet til analog-inngangen på lydkortet ditt. Jeg tipper det er en minijack-inngang på lydkortet ditt, men har ingen aning hvilken utgang det er på pianoet ditt.

Sjekk dette nærmere, så skaffer du den kabelen du eventuelt måtte trenge for å koble opp pianoet til lydinngangen på lydkortet.

Jeg mener også at Audacity skal ha mulighet til å komprimere og lagre innspillingene dine i mp3-format.

8085013[/snapback]

Takk! Skal prøve!

har kabel

Lenke til kommentar

8085013[/snapback]

Takk! Skal prøve!

har kabel

8085953[/snapback]

Har prøvd det no og det funker fint! Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...