Jennifer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 http://img404.imageshack.us/img404/2804/snomannzc9.jpg Nice snømann Den var sykt kul! 8087021[/snapback] Ikke quote bilder -- Nå er all snøen regnet bort utenfor her ellers så hadde jeg laget en snøkvinne jeg. Jeg er en mester på sånt. men men Lenke til kommentar
colakork Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Snøen hos deg må være tilnærmet modellkitt. Bygde en pokker så kul snølykt som ligna på Herman Hedning en gang, synd jeg ikke har noe bilde. 8086294[/snapback] Det hadde snødd en del ganske så våt snø, og det var veldig ålreit å lage detaljer med. Ellers er det jo bare å klæsje på med snø, og dra vekk(pusse vekk) med hansken eller andre rue overflater.. Ganske så enkelt egentlig. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Slik er snøen hos meg akkurat nå, men jeg har dessverre ikke tid til å lage noe. Den ville bare snødd ned uansett, for det snør mye nå, hehe Okay, sorry for bildequote Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er den beste snømannen jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Får alltid lyst å lage snømenn når eg les Tommy og Tigern, men grunna eit stort fråvær av snø lar det seg ikkje gjennomføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå