Gå til innhold

Legg inn bilde av snømennene deres!

Anbefalte innlegg

Jaja, nå er årstiden hvor snøen er kram og fantasien på topp, så nå må dere ut av det svette gutterommet og ut i snøen, for dere skal lage noen RÅE snømenn!

Selvfølgelig må dere inn igjen og legge ut bilder :)

Kan vel starte med min og kjæresten min sin snømann, som vi begge er veldig fornøyde med.

snomannzc9.jpg

snomann2pc5.jpg

Håper på mange gode snømenn her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Så denne tråden og giddet ikke åpne den, fordi den var vel kanskje bare en litt for vanlig OTprank. Ved en eller annen gudommelig fingerpåvirkning klikket jeg etterpå, og da fikk jeg se Snowman from utter "space". Noe av det mere kreativt halvsprøe jeg har lagt mine lett ondskapsfulle hesteøyne på :love:

Føler meg nesten tvunget til å jekke skinkene opp fra den skinketilpassede stolen min, og gå ut for å utfordre det ukjente hvite ... :D

Edit: Leif the evil snowman was here :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Så denne tråden og giddet ikke åpne den, fordi den var vel kanskje bare en litt for vanlig OTprank. Ved en eller annen gudommelig fingerpåvirkning klikket jeg etterpå, og da fikk jeg se Snowman from utter "space". Noe av det mere kreativt halvsprøe jeg har lagt mine lett ondskapsfulle hesteøyne på :love:

Føler meg nesten tvunget til å jekke skinkene opp fra den skinketilpassede stolen min, og gå ut for å utfordre det ukjente hvite ... :D

Edit: Leif the evil snowman was here :hrm:

8084345[/snapback]

Det syntes jeg du skal gjøre! Ingenting som er enklere og morsommere å forme enn snø!

og litt inspirasjon:

image018.jpg

image024.jpg

image004.jpg

image006.jpg

image010.jpg

Absolutt ingenting som slår fantasien til det geniet! :)

Endret av colakork
Lenke til kommentar

Siden dere likte den så godt legger jeg ut et til bilde jeg da, tatt med skikkelig kamera..

Endret litt kontrast for å få frem detaljene.. Og da regner jeg med at det blir lagt inn mange nye snømenn iløpet av morgendagen! :)

dsc03124xd8.jpg

Veldig mye arbeid lagt i for å få en skrekkelig stor mage og et sykt ansiktsutrykk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...