colakork Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jaja, nå er årstiden hvor snøen er kram og fantasien på topp, så nå må dere ut av det svette gutterommet og ut i snøen, for dere skal lage noen RÅE snømenn! Selvfølgelig må dere inn igjen og legge ut bilder Kan vel starte med min og kjæresten min sin snømann, som vi begge er veldig fornøyde med. Håper på mange gode snømenn her! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dæven! Den der var jo sinnsykt kul! Aldri laga noe så kreativt selv. Har vært nok med å hive tre kuler oppå hverandre for å pynte med steiner og skjerf. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Haha, nå må jeg bare si LOL. :!: Har dessverre ingen snømann her nå selv, men det der er den råeste snømannen jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
colakork Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Den står å geiper mot alle som går forbi Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Genial skulptur min gode mann (og bror)! Digger den "jeg-er-skutt" effekten dere har der Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Så denne tråden og giddet ikke åpne den, fordi den var vel kanskje bare en litt for vanlig OTprank. Ved en eller annen gudommelig fingerpåvirkning klikket jeg etterpå, og da fikk jeg se Snowman from utter "space". Noe av det mere kreativt halvsprøe jeg har lagt mine lett ondskapsfulle hesteøyne på Føler meg nesten tvunget til å jekke skinkene opp fra den skinketilpassede stolen min, og gå ut for å utfordre det ukjente hvite ... Edit: Leif the evil snowman was here Endret 5. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
April Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vi har ikke snø, så ingen snømann på meg. Men skal virkelig komme med noe bra snømann bilder hvis snøen finner tilbake til Bergen Lenke til kommentar
colakork Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Så denne tråden og giddet ikke åpne den, fordi den var vel kanskje bare en litt for vanlig OTprank. Ved en eller annen gudommelig fingerpåvirkning klikket jeg etterpå, og da fikk jeg se Snowman from utter "space". Noe av det mere kreativt halvsprøe jeg har lagt mine lett ondskapsfulle hesteøyne på Føler meg nesten tvunget til å jekke skinkene opp fra den skinketilpassede stolen min, og gå ut for å utfordre det ukjente hvite ... Edit: Leif the evil snowman was here 8084345[/snapback] Det syntes jeg du skal gjøre! Ingenting som er enklere og morsommere å forme enn snø! og litt inspirasjon: Absolutt ingenting som slår fantasien til det geniet! Endret 5. mars 2007 av colakork Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Najs work, Tomas ;D Hadde jeg ikke hatt bf2 og vært sliten skulle jeg utfordra deg Lenke til kommentar
colakork Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Haha, din late sau Øystein! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har aldri vært veldig glad i å lage snømenn, men etter det bildet der fikk jeg nesten litt lyst til å prøve Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Virkelig stilig! Er ikke snø her jeg bor, men skulle jammen prøvd meg om jeg hadde hatt sjansen Jeg har også lest en del Tommy & Tigern, og de snømann-stripene er helt herlig :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Stilig snømann! Kreativitet er positivt. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Siden dere likte den så godt legger jeg ut et til bilde jeg da, tatt med skikkelig kamera.. Endret litt kontrast for å få frem detaljene.. Og da regner jeg med at det blir lagt inn mange nye snømenn iløpet av morgendagen! Veldig mye arbeid lagt i for å få en skrekkelig stor mage og et sykt ansiktsutrykk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Snøen hos deg må være tilnærmet modellkitt. Bygde en pokker så kul snølykt som ligna på Herman Hedning en gang, synd jeg ikke har noe bilde. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 trevakt lagde snømen når han var ung, i veien og sånn. imspirert av Calvin. Og noen ganger UTROLIG store også Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Haha den var stlig, fikk faktisk lyst til å lage en selv Har dessverre ingen å legge ut bilder av nå. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Snømannen kåre, født 24. Mai 2006, Kvikne i Tynset. Endret 5. mars 2007 av TorgeirS Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nice snømann Den var sykt kul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå