LucarioX Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Som dere kanskje har sett lagde jeg et slikt emne da Wii kom ut også. (Ja jeg vet at PS3 ikke har kommet ut hit enda) Skulle egentlig ikke lansere dette emne før 23. mars, men siden så veldig mange har bestilit en maskin fra USA/Japan tenkte jeg at jeg kunne før lansere det For dere som ikke så det lignende Wii emne mitt handler dette om du fikk tak i en PS3 eller ikke. (til tross for mange køer...) Vet at det finnes mange andre emner om lanseringen 23. mars, men dette er noe annet hvis dere skjønner. Vil helst slippe komentarer på at jeg skrev dette nå og ikke 23. mars osv... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk tak i en 7 Februar:) Lykke til dere som skal stå i kø. VAr min plan også men jeg klarte ikke å vente:) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg klarer å vente til 23.mars, skaffer R:FoM og Motorstorm da Gleder meg Offtopic: Noen som skal stå i kø ved Kvadrat eller på Elkjøp Forus? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vet ikke hvor nyttig det er å stå i kø ved Kvadrat. EBGames har over femti forhåndsbestillinger og er heldige om de får inn halvparten så mange konsoller. Siba tør jeg ikke gjette på. Tror de var litt slappe med å ta inn nok 360 i sin tid. Jeg vil anbefale deg å satse på Lefdal Forus. Majoriteten ser ut til å satse på Elkjøp, slik at det er lettere å få seg en på Lefdal. Det var iallefall tilfellet når jeg og en kompis campa der den åttende desember (Wii). Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå tror jeg ikke det vil være på samme måten med PS3 som med Wii. Siden sony faktisk flyr inn konsoller for å svare på etterspørselen. Noe da ikke nintendo gjør. De bare lasser inn med konsoller på en båt, og når den er full, så setter den seil for et kontinent. (tar vel en ukes tid over dammen) Derfor får nok de som vil ha PS3 tidlig, konsoller litt tidligere en de som skulle ha Wii. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Da nermer PS3 seg med storm skritt dere Noen fler som har fått tak i en? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 min ps3 er nå sendt. den ble sendt kl.13.47 idag. regner med og få den i morgen Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har en PAL PS3 stående her i stua mi. Vært her siden tirsdag, men det er en debug-versjon uten støtte for Blu-ray og sperret tilgang til PlayStation Network Men heldigvis med 4 spill og flere nedlastede spill (GT HD, Tekken 5, Rub a Dub, Lemmings, Sudoku og et par til jeg ikke husker i farten). Har fått testet ut en del nå, men mangler å få testet multiplayer/online, så lurer veldig på om jeg skal møte opp på Siba Furuset i morgen tidlig. På meg ser det ut som om Siba har det beste tilbudet, hva mener dere? Etter hva jeg har skjønt på folk, så virker det som om det ikke blir så vanskelig å få tak i en PS3 i morgen, uansett når på dagen man tar turen innom. Lenke til kommentar
acerview Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg bestilte min for 4 dager siden å fekk den i dag betalte 3990 for maskina å ingen toll! bestilte den fra canada å den fungerer fint på min radionette 29" vanlig tv ingen problem, sjøl om det er usa verson. Veit somme har snakka om problem med NTSC- PAL greiene men mitt tv fungerer fin fint! (har bestilt meg lcd skjerm..) å du kan faktisk koble 7 kontroller til den å ikkje 4(står i manualen) har kun testa resistance fall of men, å det synst jeg ser veldig bra ut, men singel player var nokså kjedligt.. har ikkje testa online enda, har også xbox 360 så det skal bli gøy nor nye tv annkommer! blir nok PS3 som blir mediasenter med tanke på linux mulighetene å alle tillkoblingsmulighetene,xbox360 skuffer her.. størrelse messigt er det liteen forskjell på xboxen å PS3.. kontrolleren var utrulig lett men føltes som den passet veldig godt i handen, Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har en PAL PS3 stående her i stua mi. Vært her siden tirsdag, men det er en debug-versjon uten støtte for Blu-ray og sperret tilgang til PlayStation Network Men heldigvis med 4 spill og flere nedlastede spill (GT HD, Tekken 5, Rub a Dub, Lemmings, Sudoku og et par til jeg ikke husker i farten). Har fått testet ut en del nå, men mangler å få testet multiplayer/online, så lurer veldig på om jeg skal møte opp på Siba Furuset i morgen tidlig. På meg ser det ut som om Siba har det beste tilbudet, hva mener dere? Etter hva jeg har skjønt på folk, så virker det som om det ikke blir så vanskelig å få tak i en PS3 i morgen, uansett når på dagen man tar turen innom. 8211452[/snapback] Motorstorm er ikke akkurat det spillet jeg ville valgt, men det er et godt tilbud. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 På meg ser det ut som om Siba har det beste tilbudet, hva mener dere? 8211452[/snapback] Absolutt! MotorStorm og en veldig bra film! Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) PS3 venter på meg når jeg kommer hjem fra skolen i morgen. Har ikke planer om å gå ut døra en eneste gang denne helga! Endret 22. mars 2007 av benyeah Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fortsett i følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736350 Trenger ikke flere tråden om du fikk din PS3 eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg