kalle_klovn Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei Har bruk for nytt kamera både for foto og video (digitalt). I stedet for å kjøpe to kamera, lurer jeg på om det alternativt finnes et kamera som dekker begge behov. Enten et stillbildekamera med god videofunksjon, eller "omvendt". Har satt en øvre prisgrense på 12000.- Takknemlig dersom noen har anbefalinger eller synspunkter. Mvh Kalle Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg tror ikke du klarer å finne noe stillbildekamera med videofunksjon som er bra nok til ekte videobruk. De egner seg nok best til å ta små snutter eller klipp. Så jeg tror heller du burde sjekke hvilke videokamera som har bra nok stillbildefunksjon. Selv om stillbildene trolig ikke blir så bra er de vel bra nok for f.eks. internettbruk. MEN: Egentlig tror jeg den beste løsningen er å kjøpe dem hver for seg, og selv om totalprisen skal være maks 12k tror jeg du får en god del bedre resultat med 2 kamera enn om du kjøper et videokamera til 12k og bruker det til stillbilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå