Gå til innhold

Hvor får man tak i Playstation 3' 23. Mars?

Anbefalte innlegg

Jeg har lett litt rundt etter dette, men fant ikke noe som hadde med dette å gjøre.

Jeg vil bare starte et topic hvor alle som har noe info om hvor/når ps3 kommer i butikker for oss som vil stå i kø lanseringsdagen. Det var en lingnende topic når Nintendo Wii kom (som inspirerte meg som dere ser :p )

Så hvis det er noen som kanskje jobber i foretninger som har info setter jeg (og sikkert fler) pris på dette :D

Og unnskyld hvis det allerede finnes et topic om dette, fant ikke noe... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare legge til at jeg bor i Østfold, så om noen vet om butikker der er det fint =) Og jeg skal ikke bestille/forhondsbestille.

8084045[/snapback]

Tror ikke du vil ha veldig stor sjanse hvis du ikke skal forhåndsbestille da nesten alle butikker tar imot forhåndsbestillinger...

Lenke til kommentar
Vil bare legge til at jeg bor i Østfold, så om noen vet om butikker der er det fint =) Og jeg skal ikke bestille/forhondsbestille.

8084045[/snapback]

Tror ikke du vil ha veldig stor sjanse hvis du ikke skal forhåndsbestille da nesten alle butikker tar imot forhåndsbestillinger...

8084153[/snapback]

Jaok, vet du om noen butikker i Østfold jeg kan ta forhåndsbestillinger hos? Eller er dette noe jeg må ringe rundt får å få vite? :)

Endret av NintendoWii
Lenke til kommentar

8084045[/snapback]

8084153[/snapback]

Tror ikke Elkjøp og Lefdal tar forhåndsbestillinger, som Mgs var inne på litt ovenfor her..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...