Iril Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Men grunnen til at jeg ikke får pratet med henne så mye er fordi, hun alltid "henger" sammen med venninene sine! 8098370[/snapback] Hvis du tar tak i henne rett etter en time, som jeg sa.. så har hun ikke sjangsen til å henge med venninnene.. Du må handle raskt.. Eller så kan du altids ta henne ut av gruppen.. Du må rett og slett svelge noe av frykten og bare gjør det.. Ellers så skjer det ikke.. Det kan jeg hvertfall love deg! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eller så gjør du bare som meg og venter til hu blir interessert... Ikke det at det noen gang har funket for meg, men jeg lever nå i troen på det i alle fall Men fra spøk til revolver; hvis praten flyter lett mellom dere så er det jo bare å slenge inn et spørsmål om dere skulle finne på noe (ikke spør om dere skal finne på noe, men spør om hun vil være med å <sett inn passende ting her> en dag) Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Da spurte jeg.... Jeg ringte henne, og hun svarte JA Jeg er så jævelig glad nå... Hun hadde mye å gjøre den uka som kommer, så jeg sa at vi finner en dag som passer, og jeg ba henne sende en melding når det passer.... Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Den god følelsen ble fort knust... fikk akkurat en melding hvor hun skrev at hun er mitt opp i noe med en annen en... Så det var det, må vel gå videre jeg da Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ikke ta det så tungt. Det kommer flere jenter. Skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå