Big_Mac Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har nettop fullført min siste dokumentar om Area 51 og trenger nå nye ideer om mitt neste prosjekt. Da kunne jeg trenge hjelp. Har dere noen forslag så post dem gjerne. Alle poster teller, og personen med beste forslag vil bli nevt i "Special Thanks" . Takk for alle svar... Big_Mac Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Etter Area 51 kan du ta Area 52, deretter 53. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvor kan vi se denne dokumentaren? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 det lurer jeg på også, er kjekt å vite slikt, så vi vet hva du faktisk gjør ut av dokumentaren... jeg vet hva jeg ville laget dokumentar om, hvis jeg skulle laget noen... det hadde blitt en heller negativ dokumentar om staten, pengebruk og andre ting jeg ikke kan snakke om... har vært mye om slikt tidligere også men... Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Kommer først og fremst til å legge ut på Metacafe.com og Break.com, men hvis det blir en film om staten og pengebruk kommer jeg nok til å publisere den slik at alle kan se den og finne ut om hva som egentlig skjer... Lenke til kommentar
ostov Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm. Hva med folk som er avhengig av div. ting som pengespill. Det kan være artig. Tenker på poker spesielt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå