andgob Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann, jeg ønsker litt tilbakemelding/slagt/skryt på http://www.sistestopp.com Har den siste tiden brukt endel tid på dette nye designet, og syntes selv det har blitt endel bedre enn det det var. for de som ikke har vært på siden før så gjør selvfølgelig ikke det noe Vi trenger også folk som er interessert i å hjelpe oss videre (skribenter, kodere, moderatore osv). Skulle du være interessert er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 go goberg:P er blitt bedre jeg kan hjelpe å skrive noen artikler:P eller vent jeg er jo allerede med:P bare si vist du trenge noe hjelp på kode / design delen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Slett ikke ille! Det eneste kritikkverdige jeg ser, er "Søsterside" logoene. De var rett og slett stygge. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Får av en eller annen grunn litt paint shop pro følelse av designet, men egentlig er det ikke så verst. Gjennomført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå