tobn Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Pause. Tranmere - Millwall 1-0 Charlton - Leeds 0-0 Står resultatet i Millwall kampen og Leeds vinner, er vi i CCC neste år. En rimelig jevn kamp på The Valley til pause, med et lite overtak av Leeds. Kunne fort leda. Endret 1. mai 2010 av tobn Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 1 Norwich 45 44 95 2 Leeds U 45 32 83 3 Millwall 45 31 82 4 Swindon 45 17 82 5 Charlton 45 21 81 6 Hudders 45 27 80 Alt ligger fortsatt i egne hender. Det hadde vi også idag etterhvert, og vi så jo hvordan det gikk. Når det er sagt, er Bristol Rovers et lag vi SKAL slå hjemme på ER. ....nok en nervøs uke i vente! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Helvete så spennende CC1 skulle være i år da! Ønsker det var bedre dekning på de lavere divisjonene i England i Norge :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir det playoff, så tviler jeg på at de har det som skal til for å klare opprykk desverre. Det MÅ bli direkte opprykk dersom vi i det hele tatt skal håpe på noe i år. Frykter det verste, men håper på det beste. =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Ser ikke bra ut for Leeds nå... Blir nok playoff.. Oioioi, der scorte faktisk Leeds, 1-1. Selv om de lå under 1-0 og fikk rødt kort tidlig i kampen. Da er vel sjansene fortsatt der for automatisk promotion. Haha, og der ble det 2-1 til Leeds ja... Helt SYKT hvor mye som skjedde på 5 minutter, haha. Leeds var på 3., klarte 1-1 og da var de på 2. plass mens Millwall spilte uavgjort. Men så scorte Millwall og ledet, og da var på 2. plass mens Leeds spilte uavgjort; men nå scorte Leeds så nå tar de 2. om ting ikke forandrer seg igjen. Helt villt. Men man vet aldri siden Leeds har 1 mann mindre. Goooooooaaaaaaaaal Leeds goal: Incredible. Leeds were down and out about five minutes ago... now they are going up. Bradley Johnson's cross deceives the Rovers defence and Jermaine Pennant is in the right place to bury the loose ball for his 33rd goal of the season. Leeds are back in second place... whether they will stay there is anybody's guess. 1625: GOALFLASH Leeds 2-1 Bristol Rovers (Beckford) Goooooooaaaaaaaaal Millwall goal: Steve Morison surges up the right wing and sends in a teasing low cross that Swindon captain Gordon Greer puts into his own net to send the Millwall fans wild with celebration... and start a short-lived pitch invasion. The Lions are in second-place as it stands. Goooooooaaaaaaaaal Leeds goal: Luciano Becchio tees up Jonathan Howson on the edge of the area, and he curls home an equaliser for Leeds from the edge of the area. That puts Leeds second... for about five seconds. 1621: GOALFLASH Millwall 2-1 Swindon (Greer og) Og der scorte Millwall 3-1, så nå må Leeds greie å holde ut for 3 poeng... Og der var det over... 1657: LEEDS UNITED BEAT BRISTOL ROVERS 2-1 AND ARE PROMOTED TO THE CHAMPIONSHIP 1656: Leeds fans are running on to the pitch at Elland Road... but the game isn't over yet. There has been no indication of how much injury time will be played. Grattis Leeds folkens. Endret 8. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Grattis, Leeds, og lykke til i Englands nest beste fotballiga neste år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer. Håper dere rykker direkte opp til PL også, selv om jeg tviler litt på det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer, dette var moro. Supportere og klubben fortjener dette veldig. Er forhåpentligvis ikke mange årene til vi møtes i PL Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer alle Leeds fans! Jeg og kompisen min, som forøvrig er svoren Leeds-fan, så kampen hos meg. Han ble litt glad.. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tilbake til hektene igjen, etter en vill dag, kveld og natt i Oslo på lørdag. ENDELIG!!! Så ufattelig deilig å juble ut, etter at de skulle gjøre det så jævlig spennende med å få utvist og slippe inn mål rett etter pause. Nei dette var fortjent. Misunner alle som var på ER i går og de 200 +/- Nordmennene som hadde dratt over. Nå blir det å leve på denne gledesrusen, til en utrolig spennende CCC sesong neste år. Jeg og sikkert alle andre Leeds fans, setter pris på gratulasjonene, takk. MARCHING ON TOGETHER! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Sommerens første signering; Kasper Schmeichel. Sky Sports: Leeds snap up Schmeichel LeedsUnited.com: KASPER BECOMES FIRST SUMMER RECRUIT Endret 27. mai 2010 av tobn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Leeds møter Lyn på Bislett i juli. Noen som tar turen? Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Leeds møter Lyn på Bislett i juli. Noen som tar turen? Jeg skal selvsagt ta turen, så sant jeg ikke er opptatt med jobb. Forventer at enhver Leeds-fan møter opp! :] Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Leeds møter Lyn på Bislett i juli. Noen som tar turen? Jeg skal selvsagt ta turen, så sant jeg ikke er opptatt med jobb. Forventer at enhver Leeds-fan møter opp! :] Jeg skal jobbe på dagen, så er litt spent på når kampen går. Finner ikke noe hos Lyn ennå, ikke på leedsunited.com og ikke hos luscos. Kjipt å ikke vite for billetter er i salg alt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skulle så mer enn gjerne ha tatt turen nedover hadde det ikke vært for at alt jobbmessig er temmelig så usikkert fram til høsten. =/ Lenke til kommentar
joecole Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Siden Leeds gikk konkurs blir det heller kamp mot Brann på stadion. Frister å ta turen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Siden Leeds gikk konkurs blir det heller kamp mot Brann på stadion. Frister å ta turen... Omg, når skjedde det? Lenke til kommentar
joecole Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Brann i Bergen Leeds United vil etter Lyns konkurs heller ta turen til Bergen for å møte Brann. Leeds United møter Brann på Brann Stadion, tirsdag 27. juli kl. 19.00. http://www.leedsunited.no/brann-i-bergen/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå