Torstein Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Syke jævler som klarer 2-2 mot Tottenham.. Respekt!!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 For en spennende kamp, håper virkelig Leeds vinner mot Tottenham på hjemmebane! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 http://www.skysports.com/football/match_re...3232608,00.html <- gå helt i bunnen å se statistikkene for kampen, vet at statistikker kan lyve, men helt sykt at et league one lag klarer og få noe slikt til mot et PL lag. (selvom det er Yidsa da. ) Uansett, håper dere banker Tottenham på Elland Road og kommer helt til finale, der dere selvfølgelig taper mot Arsenal Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kom nettopp hjem. Så kampen hjemme på prosjektor, så måtte jeg rett på vors etter det. Helt rått. Var sinnsykt nervøs etter vi utlingna til 1-1. Spå kom 2-1 målet, og på overtid trodde jeg det var gjort, men så er Beckford kald som en ball på straffa. ahhhhhhh omkamp på Elland Road er en drøm. Herlig å høre på publikum som synger ræva av Spurs fansen, og samtidig synes jeg det nesten var en større prestasjone enn ManU kampen. Spurs undervurderte ikke oss i det heletatt og gikk ut i ett stort tempo, men helt rå innsats av gutta. Kisnorbo hadde en bedre kamp mot ManU, men hadde også et par viktig innvolveringer her. PL stopper lett. Kan heller ikke overse Beckford. Han gjør det han skal, å score mål. En mann for de store kampene tydeligvis. Litt turbulent karakter utenfor banen, med overgangs request osv, men er og blir en legend etter denne, men først og fremst ManU kampen. God Natt! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Fikk ikke sett kampen da jeg var opptatt med å drikke meg sanseløst full, men fikk med meg resultatet på vorset, og har sett høydepunkter idag. Fantastisk! Og beckford viser som vanlig en utrolig målteft på det første målet. Gleder meg virkelig til omkampen på Elland Road! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En noe "kjedelig trekning hvis vi vinner mot Tottenham på ER. Bolton borte. Gir seg ikke med bortekamper. Hadde håpet på Chelsea, men når det er sagt, så er jo Bolton et lag man kan slå, men også en tøff match i ett tøft program. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Låne spillerne McSheffrey og Lowry kan ikke spiller mot Tottenham, ei heller Gradel. Mer bekymringsverdig er det at Kisnorbo er tvilsom. Men gleder meg veldig til kamp nå. Kan bli nok en fantastisk dag. Ellers har jeg bestilt denne t-skjorta i dag: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Haha. Alltid gøy når t-skjorter og DVDer osv blir lagd pga. én kamp. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Viser vel bare hvor liten Leeds egentlig har blitt. Enda mer patetisk var det forøvrig når Tottenham gjorde det samme når de slo oss i Ligacupen 3-1 for mange mange år siden. Ginola var en av målscorerene. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Dere om det. Med tanke på at vi ikke hadde vunnet på Old Trafford siden 1981, så føler jeg det var veldig stort. Bare gøy å lage litt ekstra styr rundt det. We're not famous any more! Endret 3. februar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Synes det er kult at det er laget t-skjorter. Let them have their moment Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 haha , fantastisk respons på leeds etter at Defoe skåret. 1-1 til pause, er spennende. Krysser fingrene og håper på Leeds seier Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, Leeds har absolutt sjansen! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Becciho virker som en fantastisk spiller. Han og Beckford på top virker som et spiss par opp i mot PL klasse. Er det bare jeg som overdriver eller er det noe i dette? Konge om dere klarer slå ut spurs nå! bare å stå på i 2! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du overdriver. De er faktisk ikke så gode. Beckford kan holde bra nivå i Championship, men PL? Kanskje. Becchio er en Championship spiss. Det er sykt å se hvordan Leeds spiller i FA cupen. Virker som om de har tatt suksessen til hodet og spiller crap i serien for tiden (med unntak av forrige seriekamp) der de tapte 3-0 for Swindon.. Men i cupen tar de seg sammen og kjemper som helter. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 3-1 tap hjemme på Elland Road..Jaja, det var da gøy så lenge det varte Nå er det fullt fokus på å rykke opp! Beckford kan holde bra nivå i Championsship, og muligens funke for en dårlig/middels PL-klubb. Mer usikker med Becchio, men tror han holder et helt ok Championship-nivå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 bah , synd Leeds røyk ut nå... Skitne Defoe, jaja. De spilte bra i FA cupen denne sesongen hvertfall. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hederlig innsats av gutta. Hadde jo håpet om seier, men nå var det slutt og opprykk skal sikkres. Det siste målet var care, men Defoe spilte jo absolutt veldig bra i dag. Bentley var også avgjørende. MOT! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Da var det klart at Viasta Fotball viser Charlton - Leeds på lørdag. Vet ikke om jeg takler nervene som kryper gjennom kroppen min nå. Helt rått å spennende det kommer til å bli. For de som ikke har oversikten, så ser ligaen slik ut: 1.Norwich.............+40 92 2.LEEDS..............+33 83 3.Millwall............+33 82 4.Swindon...........+16 79 5.Charlton............+20 78 6.Huddersfield.......+26 77 18.Leyton Orient....-11 48 19.Exeter..............-13 47 20.Gillingham..........-14 47 21.Tranmere........-32 45 22.Wycombe..........-21 42 23.Southend..........-20 40 24.Stockport..........-56 25 Står mest sannsynlig mellom Leeds og Millwall altså. Der lagene har disse kampene igjen: Charlton-LEEDS og Tranmere-Millwall LEEDS-Bristol Rovers og Millwall-Swindon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå