Gå til innhold

NHL/NBA 2K7 vs NHL/NBA 07 til xbox360

Anbefalte innlegg

Noen hockey eller basket fans her som har prøvd både 2K7 og 07 av henholdsvis NBA og NHL, hvem er best og hvorfor?

Gamerankins sier:

NHL 07: 79,6%

NHL 2K7: 79,2%

NBA 2K7: 84,9%

Ser av gamerankins sin side at EA ikke har noe annet en Homecourt spill av NBA, stemmer det?

Noen som har noen tester hvor EA blir satt opp mot 2K-sports?

Endret av robiwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NHL 07 er i alle fall mer morsomt enn NHL 2k7. Mye pga skill stick systemet til NHL 07; du bruker right stick til å skyte/finte. Den blir også brukt til takling når du spiller som defense.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Ja er enig i at EA sin versjon av hockey spillet er best. Har begge to, men 2K sin er ikke det samme etter at EA revulosjonerte hockeyspill med skillsticken.

NBA Live 07(EA Sports) har fått 61% på gamerankings. LINK

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Ja er enig i at EA sin versjon av hockey spillet er best. Har begge to, men 2K sin er ikke det samme etter at EA revulosjonerte hockeyspill med skillsticken.

8084150[/snapback]

Okey, så det må bety at EA er best på Hockey og 2k kicker ass i basket...

Lenke til kommentar

2K serien gruser EA's elendige hockey spill og det har den gjort i mange år.

EA hockey er ren arcade i forhold. Jeg vil sammenligne det som PES mot Fifa, hvor NHL2K er PES. EA vinner på flashy presentasjon, that's it. Akkurat som Fifa.

NHL2K7 har også en fantastisk bra kameravinkel som EA garantert kopierer neste år...

Bare tragisk at 2K spillene kommer ut altfor sent her i Europa så de har aldri fått særlig fotfeste her.

Når det gjelder basket så er 2K serien kanskje enda mer overlegen.

Lenke til kommentar

EA hockey er ren arcade i forhold. Jeg vil sammenligne det som PES mot Fifa, hvor NHL2K er PES. EA vinner på flashy presentasjon, that's it. Akkurat som Fifa.

NHL2K7 har også en fantastisk bra kameravinkel som EA garantert kopierer neste år...

Bare tragisk at 2K spillene kommer ut altfor sent her i Europa så de har aldri fått særlig fotfeste her.

8087947[/snapback]

ja.. så du mener nhl 2k7 er realistisk du da? Hvilken versjon av NHL 2007 er det du har spilt?

Lenke til kommentar

8084150[/snapback]

Okey, så det må bety at EA er best på Hockey og 2k kicker ass i basket...

8085331[/snapback]

Jeg synes ihvertfall det når det gjelder hockey. Men det er nok noen som er litt for mye anti-EA som vil påpeke det motsatte.

Lenke til kommentar

8087947[/snapback]

ja.. så du mener nhl 2k7 er realistisk du da? Hvilken versjon av NHL 2007 er det du har spilt?

8087975[/snapback]

While NHL 07 features an excellent gameplay innovation with the skill stick, NHL 2K7 is the most complete, all-around hockey title on the 360.

http://xbox360.ign.com/articles/732/732345p2.html

Mye bedre animasjoner, konstant 60fps framerate, mye mer realistisk hockey. Å gå tilbake til NHL 2007 etter å ha spilt 2K7 viser virkelig hvor amatørmessig det er i forhold.

Er vel først i år at EA's har kommet i nærheten av 2K når det gjelder reviews scores, og det er kun pga stick greia at det har fått bedre kritikk enn før.

2K spillene har jo ligget langt foran i 5-6 år nå. En skill stick endrer ikke det at NHL's gameplay føles simpel i forhold. Puck fysikken og målvakter er også på et helt annet plan i 2K7. Spillerne gjør også mye rart i NHL2007.

NHL2K7 får også bedre kritikk av de største sitene som IGN, Gamespot og Eurogamer. Og av den virkelig tungvekteren når det gjelder sportsspill, Operation Sports.com får NHL2K7 10/10 og NHL 2007, 7/10.

http://reviews.operationsports.com/Reviews...?game=nhl2k7360

http://reviews.operationsports.com/Reviews...x?game=nhl07360

Men folk som er vant med EA's over mange år vil kanskje ha problemer med med mer realistisk hockey, akkurat som Fifa fansen ser ut til å ha hatt problemer med PES.

Lenke til kommentar

Det er vel helst opptil hver enkelt hva som er best, på en måte. Noen liker det EA lager og noen liker det 2K lager. Personlig har jeg vært EA Sports-fan siden jeg var spirrevipp, så jeg ser det som ganske vanskelig å plutselig gå over til NHL 2k7, PES osv. Men kommer MLB 2k7 til Europa, vet jeg om en som skal kjøpe det VELDIG fort i alle fall! :D

Lenke til kommentar

http://xbox360.ign.com/articles/732/732345p2.html

Mye bedre animasjoner, konstant 60fps framerate, mye mer realistisk hockey. Å gå tilbake til NHL 2007 etter å ha spilt 2K7 viser virkelig hvor amatørmessig det er i forhold.

Er vel først i år at EA's har kommet i nærheten av 2K når det gjelder reviews scores, og det er kun pga stick greia at det har fått bedre kritikk enn før.

2K spillene har jo ligget langt foran i 5-6 år nå. En skill stick endrer ikke det at NHL's gameplay føles simpel i forhold. Puck fysikken og målvakter er også på et helt annet plan i 2K7. Spillerne gjør også mye rart i NHL2007.

NHL2K7 får også bedre kritikk av de største sitene som IGN, Gamespot og Eurogamer. Og av den virkelig tungvekteren når det gjelder sportsspill, Operation Sports.com får NHL2K7 10/10 og NHL 2007, 7/10.

http://reviews.operationsports.com/Reviews...?game=nhl2k7360

http://reviews.operationsports.com/Reviews...x?game=nhl07360

Men folk som er vant med EA's over mange år vil kanskje ha problemer med med mer realistisk hockey, akkurat som Fifa fansen ser ut til å ha hatt problemer med PES.

8088112[/snapback]

Når det gjelder tidligere versjoner av spillene skal jeg være enig med deg i at 2ksports banker easports versjonene. Dette er ikke tilfelle ved årets utgivelser. Og selv om 2k7 skulle være litt mer realistisk, vil jeg si at EAsport sin versjon føles mer som hockey.

Og den sida di, selve 'tungvekteren innen sportspill'. Den sida mister all kredibilitet når den gir FIFA 07 til 360 9/10 og gir NHL 2k6 til 360 en tier. NHL 2k6 var nærmest uspillbart pga bugs. Ikke kom det noen patch til spillet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...