anarkisten Skrevet 9. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2002 Noen som har prøvd dette ? Eller har kommentarer til det ? Virker jo som et rimelig og bra tilbud ! Bærbare maskiner som bruker deler fra stasjonær. http://www.ecs.com.tw/products/ibuddiexp_spec.htm pcmax importerer dem, de er å finne i prislisten hos pcmax.no Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 9. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2002 Skulle jeg først kjøpt laptop fra Elitegroup ville jeg sett på denne. Dette fordi iBuddie har eksternt batteri, noe jeg ikke synest passer på bærbare. Koster noen lapper ekstra, men det tror jeg det kan være verdt. Hvis du søker på ECS eller iBuddie på forumet tror jeg du finner ganske mange uttalelser om Elitegroup sine maskiner og iBuddie. Lenke til kommentar
vvea Skrevet 9. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har nettopp fått en Ibuddie xp fra pcmax. Jeg gikk for den barebonemodellen til 7500,- Brukte videre 700 på ram (256 mb), 1400 på harddisk 40 mb og 600 på cpu (xp1800). Dette funket veldig greit helt til jeg skulle installere driverne til skjerm, lyd og sånn. Cden som fulgte med funket ikke på i-buddien men gikk greit på min gamle toshiba. Kan cd-spilleren være litt svak? Dette gjorde at jeg lastet ned driverne fra elitegroup sine nettsider. Men skjermdriveren funket ikke i det hele tatt og jeg måtte starte i sikkermodus for å fjerne den da det ikke ble bilde i det hele tatt. Etter å ha lastet ned referansedriver fra Sis sine sider funket det fint, og skjermen ble nå veldig skarp og fin. Fordeler med i-buddie: - pris - du får lov til å mekke litt selv - maskina blir nesten like rask som en stasjonær - mange usb2 - firewire - man kan varme hendene på den.... Dessuten er det fint å kunne velge hvilken harddisk du vil ha. Andre billige bærbare har som regel veldig liten disk. Ulemper: - Den bråker mye - Vifte også i strømforsyningen - stor og tung - svak cd enhet? - lang leveringstid - batteri følger ikke med Ellers ble jeg positivt overrasket over 3d-ytelsen. Eneste spillet mitt er fifa 2003 og det funker fint i 1024/768. Viggo Lenke til kommentar
aarnas Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Sjekk opp om pcmax har maskinen på lager. Ellers kan det være over en ukes ventetid. Jeg ventet på min en uke, fikk da en maskin MED EN LØS SKRUE rullende rundt innvendig!! Ja faktisk. Fikk ut skruen, sendte maskina tilbake og venter fremdeles etter nok en uke, vel det er en lang historie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå