Gå til innhold

Kjøp av Stasjonær pc.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs jo hva du mener med "store" spill, men dette kan jo være noe http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10150

Velg "konfigurer selv" og ta bort mus og tastatur vis du ikke vil ha det :thumbup:

8083450[/snapback]

Problemet med å "konfigurere selv" er at jeg ikke har peil på hva som er forskjell på på de ulike valgene der ;) Finns det ikke noe som er ferdig oppsatt uten mus,tastatur og skjerm.?

Pc`n bør ha mulighet for å spille FIFA på hvertfall :D

Lenke til kommentar
Problemet med å "konfigurere selv" er at jeg ikke har peil på hva som er forskjell på på de ulike valgene der ;)    Finns det ikke noe som er ferdig oppsatt uten mus,tastatur og skjerm.?

8083489[/snapback]

For det første så er ikke fifa det spillet som krever minst :thumbup: I ditt tilfelle ville jeg dratt opp på elkjøp i nærheten og spørre dem hva de syns... Der bør det være noen pc-er som dekker dine behov :D

Lenke til kommentar
Problemet med å "konfigurere selv" er at jeg ikke har peil på hva som er forskjell på på de ulike valgene der ;)    Finns det ikke noe som er ferdig oppsatt uten mus,tastatur og skjerm.?

8083489[/snapback]

For det første så er ikke fifa det spillet som krever minst :thumbup: I ditt tilfelle ville jeg dratt opp på elkjøp i nærheten og spørre dem hva de syns... Der bør det være noen pc-er som dekker dine behov :D

8083510[/snapback]

Hehehe :whistle: ja det er vel litt stort :D

Har vært på elkjøp følte ikke jeg fikk så mye hjelp,men håpet at noen her hadde link til en eller annen side med et godt tilbud på ei maskin :)

Lenke til kommentar

:thumbup:

Hehehe :whistle:   ja det er vel litt stort :D  

Har vært på elkjøp følte ikke jeg fikk så mye hjelp,men håpet at noen her hadde link til en eller annen side med et godt tilbud på ei maskin :)

8083536[/snapback]

Hmm... ja, elkjøpene varierer veldig

Jeg kan prøve å finne en til deg, men trenger litt mer informasjon... Trenger du høytalere? Skal du ha trådløst internett? Er du villig til å betale 5000,- istedenfor 4000,-?

Er det greit med windows XP?

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar
:thumbup:
Hehehe :whistle:   ja det er vel litt stort :D  

8083536[/snapback]

Hmm... ja, elkjøpene varierer veldig

Jeg kan prøve å finne en til deg, men trenger litt mer informasjon... Trenger du høytalere? Skal du ha trådløst internett? Er du villig til å betale 5000,- istedenfor 4000,-?

Er det greit med windows XP?

8084238[/snapback]

Har alt sånnt som høytalere,skjerm.mus og tastatur :)

Vil helst bruke maks 4000, men hvis du vet av noen "knall"-gode alternativer til 5 lapper så tar jeg gjerne i mot tips :thumbup:

Ikke trådløst.

Takker for at hjelp :)

Lenke til kommentar
Har funnet et pc tilbud hvor jeg kan ta bort skjerm,mus/tastatur og høytalere, da kommer den seg på 4475,-kr.

http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10258

Men det står ikke noe om skjermkort i anonnsen,må man da kjøpe det utenom eller følger det alltid med.?? :hmm:

8085069[/snapback]

Skjermkortet er integrert i hovedkortet: VIA K8M890 Delt skjermminne (UMA) het det. Er usikker på hvor gått dette skjermkortet er, men!? Har lite peil på når det kommer til intergrert skjermkort

Lenke til kommentar

Intigrerte kort suger til spilling... Hvis det var fifa 07 du skulle spille må du nok spille med laveste grafikk :no:

Men til kontorbruk er det ikke noe problem... Det eneste er jo at du ikke kan skifte ut kortet

Endret av Krissern_
Lenke til kommentar
Intigrerte kort suger til spilling... Hvis det var fifa 07 du skulle spille må du nok spille med laveste grafikk :no:

Men til kontorbruk er det ikke noe problem... Det eneste er jo at du ikke kan skifte ut kortet

8086586[/snapback]

Da har jeg blitt litt klokere :)

Takker for hjelpa :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...