VesleKim Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) hei.. jeg har 3700+ som jeg tenkte jeg skulle begynne å fikle med.. altså klokke.. men jeg har bare 350w PSU... er dette for lite? skal ikke klokke så veldig langt. har lite erfaring med klokking Endret 5. mars 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Kan vi få se resten av systemet ditt, samt hvilken modell PSU'en din er? Min første antagelse, er at en standard PC som kommer med en 3700+ vil kunne klokkes bra på en middels bra 350 watter. Lite som kan gå galt egentlig. Bare å prøve. Hvis utblåsningslufta blir unormalt varm, eller hvis PC'en ikke starter etter å ha økt volt, så gir du opp. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har nforce4 chipset. ja det var den som fulgte med kabinettet ja. Hvor langt tror du jeg kan klokke med dette? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 fikk klokket til 2,6 Ghz noe som er normalt med denne prossoren.. (har ikke stilt på volten da) Så strømforsyningen funket veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå