albions Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvordan bestiller men spill fra play.com Hvor mye toll blir det vist eg bestiller f.eks 5 spill der i fra ? Hvor lang tid tar det før spillet ligger på posten eller i post kassen ? Takker for svar Endret 5. mars 2007 av albions Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvordan bestiller men spill fra play.com Registrerer deg, finn spillet, legg det i Handlekorga, gå til Check-Out og bekreft handelen. Hvor mye toll blir det vist eg bestiller f.eks 5 spill der i fra ? Kommer helt ann på hvor mye spillene koster. Koster spillene over 200 kr må du betale 24% av den totale prisen + ca. 100 kr til tollerne. Men Play pleier å sende hvert spill for seg selv, i stedet for alle i én stor pakke (Gjør hvertfall dette med filmer). Og sålenge hvert eneste spill er under 200 kr pr. stykk og de blir pakket og sendt for seg selv vil det ikke koste ekstra. Er 2 av dem over 200 kr og 3 av dem under 200 kr og de er alle sendt hver for seg, må du betal 24% av prisen + ca. 200 kr for de 2 over 200 kr. Hvor lang tid tar det før spillet ligger på posten eller i post kassen ? 1-2 uker så lenge spillet er på lager. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg liker mye bedre playx.no. De er ofte billigere og har nesten alltid like bra utvalg som play.com. De sender fra Danmark da, så det er samme tollgreia med den netshopen og. Endret 5. mars 2007 av Looper87 Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 sjekk ut prisene på TOLL her Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg liker mye bedre playx.no. De er ofte billigere og har nesten alltid like bra utvalg som play.com. De sender fra Danmark da, så det er samme tollgreia med den netshopen og. 8084390[/snapback] Oisann, trykket meg visst inn på playx.com hehe.. Tror det var feil ja Poppet fram noen damer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå