radjazz Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hvordan skal ruteren konfigureres for få sende filer med MSN Messenger? Får motta filer, men ikke sende! Har disablet firewall på ruteren, det hjalp ikke. valgte proxy server (HTTP) og la inn defult gateway under tools i Messenger det hjalp ikke. La også inn porter under special applications, ingen hjelp, sikkert feil gjort uansett men men. Noen tips?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hei. Vil bare anbefale at du tar et søk på forumet etter f.eks "smc" og "msn". Det er mange som har hatt lignende problemer som deg her, jeg tror at hvs du leser noen av disse postene kan du finne en løsning... :smile: //sindre Edit: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=12465&forum=61 Msn hjelp Bare noe jeg fant i farten... [ Denne Melding var redigert av: sindres på 2002-12-09 19:15 ] Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Kjenner ikke den ruteren der, men du kan prøve å legge inn lokal IP som DMZ server (hvis ruteren har det da).. Hadde samme problemet før, men etter at jeg gjorde dette på min Unex ruter funker det fint.. sjaa Lenke til kommentar
radjazz Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Takker for hjelpen, men ble ikke så mye klokere!! Hehe. Er det ingen som har gjort dette? Der er 2 valg på ruteren: virtual server og special application, det er nok der det skal legges inn. Håper på flere svar. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Prøv å oppgradere firmwaren til ruteren - http://www.smc-europe.com/english/support/...nual/broad.html Det hjalp meg i hvertfall, kan nå sende filer gjennom MSN med standard innstillinger i ruteren. Har SMC 7004BR med firmware R1.95u Husk å laste ned riktig firmware, det er flere versjoner av 7004 typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå