Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hadde bilen på verksdted, reklamasjon eller ikke?

Anbefalte innlegg

varslel lampen for kjølesystemet blinket hele tiden..

jeg ringte verksted og sa det.

de sa jeg skulle komme med bilen så de kunne sjekke det!

de kom frem til at vannpumpen var gåen!

de byttet vannpumpen og jeg betalte ca 3000,-

MEN! etter en uke begynner det å blinke igjen!! så jeg fyller etter litt kjøleveske og da blir d bra, men etter ca en uke blinker det igjen....

når jeg setter bilen på verksted forventer jeg at de fikser det og ikke bare bytter det de tror er feil... koster meg nå sinnsykt..

det kommer til å koste meg mer i tilleg til at jeg er uten bil den dagen..

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reklamasjon definitvt. De har ikke løst problemet, noe de vel har sagt at de har, og du skal, om ikke de vil fikse det uten kostnad, kunne få tilbake det du har betalt.

8083285[/snapback]

kjapt og enkelt svar.. takk :!:

Lenke til kommentar
Reklamasjon definitvt. De har ikke løst problemet, noe de vel har sagt at de har, og du skal, om ikke de vil fikse det uten kostnad, kunne få tilbake det du har betalt.

8083285[/snapback]

Helt feil etter min mening.Hvis du leverer inn bilen med lekk vannpumpe,vannstuss,slange el.Mener du at verkstedet skal betale ny toppakning hvis den også har røket.Visse jobber må man fikse åpenbare feil for å komme videre.Hvis det skal være slik du sier så måtte jo de fleste biler stå på verksted og testes i flere dager i redsel for reklamasjon.For å finne en liten lekasje må de store fikses først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dessverre er det nok slik. Dersom du får en feil med bilens elektronikk, og verkstedet holder på i 3 dager og bytter alle sensorer og duppeditter før de finner feilen, må du regne med å betale for hele tiden, selv om det tok bare 10 sekunder å bytte den delen som faktisk var feil. Delene, derimot, kan du regne med at de setter tilbake alt som var OK, slik at du betaler bare for de defekte delene.

Trøsten er at verkstedet bør finne feilen på mye kortere tid enn du selv ville brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...