Voldsund Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei, har veldig lyst på luft pistol nå. Er nybegynner og trenger en billig pistol, Noen som har erfaring med dette, og er det noen som har annbefalinger eller linker til sider der det selgest? Maks pris på pistolen 1000,- Takker for svar Voldsund Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ingen som vet noe? Endret 7. mars 2007 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hvis du er 16 år så er du for ung enda, du har ikke lov, og ingen butikker har lov å selge deg våpen før du er 18 år. Både airsoft-våpen og luftpistoler kommer inn under våpenloven. Endret 7. mars 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Foreldre, er det ikke lov då da? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Joda, foreldre funker. Større sportsbutikker som fører jaktutstyr har gjerne luftvåpen også. Som nybegynner og skal ha luftpistol vil jeg virkelig anbefale deg å være meget obs på hva som befinner seg bak målet ditt. Hadde selv en semiautomat luftpistol som kunne spy ut kuler når jeg var liten og lærte dette på den kjipe måten. G-Sport Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Foreldre, er det ikke lov då da? 8102100[/snapback] Så lenge de er med og tar ansvaret for at du gjør det du skal med en luftpistol, skulle det være fult lovlig. Lenke til kommentar
Veggm Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 http://www.xxl.no/xxl_templates/produktlis...e____35023.aspx Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ikke noe problem å få tak i luftpistol når du er under 18 år. Jeg har to og det er bare og ta med foreldre. Jeg ville nok brukt litt mer enn 1000,- kr og kjøpt en Beretta CP92 eller en Weihrauch 40 PCA. Avhengig om du vil ha en som går på co2 eller luft. Begge kan kjøpes på xxl og koster litt over 1500,- kr. Endret 3. april 2007 av Torland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå