Heilage Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kjører du 0.8.6. ? jeg bruker den stortsett daglig, den har nesten aldri hengt seg. 8096047[/snapback] Siste beta iallefall. Lastet den ned for noen dager siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Marley: Jeg tror alle forstår at alle OSer klikker, men det er litt sært å ha det med i reklamene at Mac aldri kræsjer, når det gjør det ganske ofte. Personlig har MacBooken aldri kræsjet slik at jeg måtte reboote, men programmer (for det meste tredjeparts) kræsjer hele tiden, alt fra Firefox til Excel til MSN Messenger. Jeg ble nesten bekymret i begynnelsen, jeg trodde det var noe galt med MacBooken min da den kræsjet, etter utallige reklamer/innlegg på forumet hvor de forsikret meg om at Mac var "crashproof". Jeg er selvsagt fornøyd, men å påstå noe annet enn at Mac er marginalt mindre ustabilt blir feil. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Marley: Jeg tror alle forstår at alle OSer klikker, men det er litt sært å ha det med i reklamene at Mac aldri kræsjer, når det gjør det ganske ofte. Personlig har MacBooken aldri kræsjet slik at jeg måtte reboote, men programmer (for det meste tredjeparts) kræsjer hele tiden, alt fra Firefox til Excel til MSN Messenger. Jeg ble nesten bekymret i begynnelsen, jeg trodde det var noe galt med MacBooken min da den kræsjet, etter utallige reklamer/innlegg på forumet hvor de forsikret meg om at Mac var "crashproof". Jeg er selvsagt fornøyd, men å påstå noe annet enn at Mac er marginalt mindre ustabilt blir feil. 8104728[/snapback] Var det ikke dette jeg poengtere i mitt lengre innlegg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Marley: Jeg tror alle forstår at alle OSer klikker, men det er litt sært å ha det med i reklamene at Mac aldri kræsjer, når det gjør det ganske ofte. Personlig har MacBooken aldri kræsjet slik at jeg måtte reboote, men programmer (for det meste tredjeparts) kræsjer hele tiden, alt fra Firefox til Excel til MSN Messenger. Jeg ble nesten bekymret i begynnelsen, jeg trodde det var noe galt med MacBooken min da den kræsjet, etter utallige reklamer/innlegg på forumet hvor de forsikret meg om at Mac var "crashproof". Jeg er selvsagt fornøyd, men å påstå noe annet enn at Mac er marginalt mindre ustabilt blir feil. 8104728[/snapback] Var det ikke dette jeg poengtere i mitt lengre innlegg? 8104943[/snapback] Du kom gjerne frem til det til slutt, men jeg prøver å spinne det på en litt mindre Mac-friendly måte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Du kom gjerne frem til det til slutt, men jeg prøver å spinne det på en litt mindre Mac-friendly måte. 8105197[/snapback] Jeg vil ikke påstå at jeg er så Mac-friendly at det gjør noe. Jeg har hatt flere problemer enn de fleste med MacBooken min. Jeg synes bare OS X er bedre enn Windows XP. Lesser of two evils. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Min iBook er nå to år gammel, og jeg kan telle antall ganger OS X har kræsjet på en hånd uten å bruke opp alle fingrene. Applikasjons-kræsj er noe helt annet, og er ikke stort sett ikke relatert til OS'et. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Skjønner ikke hvordan dere klarer å krasje Mac'n altså.. Jeg har bare hatt mac i et halvt år, men den har aldri krasja uten videre hos meg. Jeg har klart å krasje den med å instalere et program jeg fant på internet, da måtte jeg bare restarte. Har oplevd at Windows låser seg mye mer en OSX. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Skjønner ikke hvordan dere klarer å krasje Windows altså.. Jeg har hatt Windows ti år, men den har aldri krasja uten videre hos meg. Jeg har klart å krasje den med å instalere et program jeg fant på internet, da måtte jeg bare restarte. Har oplevd at OSX låser seg mye mer en Windows. Med eit par mindre forandringar stemmer innlegget ditt framleis. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jøss! Jeg har alltid tenkt at Mac er stabilt. Linux er i hvertfall stabilt Har ikke merket noe negativt Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skjønner ikke hvordan dere klarer å krasje Windows altså.. Jeg har hatt Windows ti år, men den har aldri krasja uten videre hos meg. Jeg har klart å krasje den med å instalere et program jeg fant på internet, da måtte jeg bare restarte. Har oplevd at OSX låser seg mye mer en Windows. Med eit par mindre forandringar stemmer innlegget ditt framleis. 8247757[/snapback] Hehe, slemt å forandre på quoten Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Nå har jeg vært Mac bruker i godt over et år, og jeg kan ikke si Mac'en min kræsjer noe ofte. Jeg har nå 3 Mac'er, og hver og en av dem har fått én "kernel panic" hver, men ikke mer. Ellers har det hendt at f.eks. Firefox har låst seg, men da på sider som inneholder flash (enhver bruker av Firefox vet at den ikke er så veldig glad i flash). Jeg vil faktisk si at Tiger er -overlegent- Windows. Jeg har brukt Windows siden Windows 3.11 og overgangen til OS X gikk over på en uke. Og så har man jo det med virus også da... Det finnes såkalte "proof of concept virus", som ikke er til for å skade, men for å påvise sårbarheter internt. Utennom dem er det ikke mer virus en du kan telle på hendene, og ingen er noe farlige. Det ENESTE argumentet Symantec gir deg for å kjøpe Norton til Mac, er for å skåne Windows brukerne. Mac kan få Windows virus, men de vil ha null effekt på Mac'en. Kommer det en Windows maskin ruslende inn på nettverket ditt, så kan viruset smitte over til Windows brukeren. Så har man jo det at maskinene er pene... Og lette å selge! La ut minien min for salg for tre dager siden, og jeg har fått 21 mail på den! I tillegg så synker de lite i pris. Lykke til med kjøp av Mac! Og så har du jo alltid mac1.no, hvor du kan lese og spørre på alt du lurer på Endret 31. mars 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har hatt mac i et par måneder. Jeg har kun én gang opplevd at den har kræsjet sånn at jeg måtte reboote. Jeg har hatt litt problemer med FireFox og VLC. Da spsielt at de lukker seg selv helt uten videre. Ellers har jeg ingen problemer. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Finder pleier ofte å gå under når man driver å navigerer nettverket, forsåvidt er dette like dårlig på alle OS, så er jo ikke slik at man ligger dårligere an med OS X akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå