gthaman Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Er noe enig, men det kommer helt annpå hva du skal laste ned. Laster du ned en kjent mp3 går det unna som pokker, ellers varierer det, noe det bør, med tanke på at brukeren i andre endens linje betyr alt. Av og til kan jeg finne en bruker som kan sende med 40kb/s + av og til må det 20 til får å se 80kb/s etc. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Test litt britney spears ellerno annet som mange har. Vel den som flest har, med britney så blir det mange. Hvis du i tillegg er supreme user, da får du nok maksa ut linja, med mindre du er slask og har 10mbit (da er du vel ikke på Kazaa uansett) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er noe som heter participation level på v200 og 202. Ta og last ned kazaa lite 2.00 og klcheater så får du level 1000 og da får du første prioritet :wink: lykke til Ikke si det til alle for da jukser alle.. Lenke til kommentar
kaka12 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 21:07, skrev Admin'c:Det er noe som heter participation level på v200 og 202. Ta og last ned kazaa lite 2.00 og klcheater så får du level 1000 og da får du første prioritet :wink: lykke tilIkke si det til alle for da jukser alle.. Problemet da er at man ikke kan laste ned mye +at man må sette høy upload til andre (sløsing) +at man må laste opp mer enn man laster ned +at jeg gikk fra low16 til medium36 i løpet av en natt med full upload til andre og ingen download til meg selv... dette er teit! KONKLUSJON: ta-ta-ta-ta... Drit i denne greia som nesten alle andre gjør, eller last ned WinMX eller iMesh, der har de ikke sånne ordninger Lenke til kommentar
2roll Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg synes nå 10Mbit og DC fungerer helt fint jeg. Det går ofte litt tregt. Bare 200-300 kB/s fra andre brukere. Men jeg kan jo laste ned fra et par sykker av gangen. Tsk, tsk.... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Altså hvis andre laster ned fra din maskin og tar hele (upload)båndbredden så få ikke du laste ned effektivt. Se på DU Super Controler, det løste problemet for meg http://www.homeqos.com Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 ooopppsss... denne tråden var gammel ja... sjekka ikke dato edit: alt slettet Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 sitter med en på 30kb og en på 20kb jeg da :smile: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Altså hvis andre laster ned fra din maskin og tar hele (upload)båndbredden så få ikke du laste ned effektivt. Se på DU Super Controler, det løste problemet for meg :)http://www.homeqos.com du liker å grave opp GAMLE tråder ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå