Pilot_ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Da har jeg prøvd å kutta litt ned på den vertikale søylen, og skifta til en litt mer behagelig farge for øynene. Blir det litt for likt over det hele synes dere? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nå var den bra vett Fortsatt en del som kan gjøres, men den ser bedre ut nå enn i stad Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Da var det å klekke flere idèer. Tviler på jeg klarer det i kveld, for gå å sove litt på det. Men bare kom med flere forslag om noen har det. god natt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det virker som du prøver å få det grønne til å ligge bak det grå, men for meg så ser det ut som det grønne ligger øverst Men den nye fargen var bedre. Lenke til kommentar
attach Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå begynner det å bli bra her, ja. Liker at du gikk ned såpass drastisk på mørkheten på gråfargen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det virker som du prøver å få det grønne til å ligge bak det grå, men for meg så ser det ut som det grønne ligger øverst Men den nye fargen var bedre. 8086901[/snapback] Hva mener du? Den layeren med det grønne, ligger over den grå bakgrunnen. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Selve fargene passer veldig bra sammen, men du kan prøve å begrense den grønne litt mer. Er foreksempel kanskje ikke vits i å ha så stor bredde på den vertikale grønne linjen? 8086493[/snapback] Jeg synes du burde velge en farge som ikke fanger øyet når det prøver å lese innholdet.. Veldig skarp kontrast... Prøv en mildere og mer beskjeden farge.. /Jan Tore Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Selve fargene passer veldig bra sammen, men du kan prøve å begrense den grønne litt mer. Er foreksempel kanskje ikke vits i å ha så stor bredde på den vertikale grønne linjen? 8086493[/snapback] Jeg synes du burde velge en farge som ikke fanger øyet når det prøver å lese innholdet.. Veldig skarp kontrast... Prøv en mildere og mer beskjeden farge.. /Jan Tore 8088915[/snapback] Synes du den siste er for skarp også? Edit: Har prøvd meg på et helt nytt nå. Tycks? Endret 6. mars 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Noen som har noen formeninger? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Da synes jeg faktisk det forrige var bedre. Lenke til kommentar
graastein Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her er en template som bruker ca samme oppsett Kanskje du kan stjele noen ideer herfra? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Her er en template som bruker ca samme oppsett Kanskje du kan stjele noen ideer herfra? 8098503[/snapback] Var faktisk den jeg ble inspirert av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå