Gå til innhold

Nybegynner trenger konstruktiv kritikk på design

Anbefalte innlegg

Heisann, :)

Da var det min tur å få litt respons på arbeidet mitt. Har sittet litt i Photoshop og puslet med mye rart, og har nå komt frem til noe jeg synes er brukbart. Alikevel føler jeg at det mangler noe ekstra, men vet ikke helt hva det er. Trenger noen andres øyne til å se litt på det, og eventuelt luke vekk ting dere ikke synes passer helt sammen. Jeg er som sagt ganske uerfaren som Photoshop-bruker, så her er det sikkert mye å ta tak i - det er det bare å gjøre, så lenge det er konstruktivt.

Da er det bare å fyre løs. ;)

post-45676-1173106698_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fargevalget er også min umiddelbare innvendig. Nå stikker driftsloggen seg mer ut enn alt det andre. Den beste løsningen er ikke å gjøre driftsloggen mørkere, men hele sida lysere.

8083238[/snapback]

Er jeg inne på noe her?

post-45676-1173109672_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ja, på en måte. Men personlig ville jeg ha gjort både blåfargen og gråfargene endel lysere.

8083307[/snapback]

Prøver meg igjen da. Redd for å gjøre det alt for lyst også.

Edit: prøvde en til, der jeg flytta den skrifta som stod på skrå. Synes egentlig det ble bedre? Lettere å lese i hvert fall.

post-45676-1173110770_thumb.jpg

post-45676-1173111341_thumb.jpg

Endret av Lofnes
Lenke til kommentar
Ja, på en måte. Men personlig ville jeg ha gjort både blåfargen og gråfargene endel lysere.

8083307[/snapback]

Prøver meg igjen da. Redd for å gjøre det alt for lyst også.

Edit: prøvde en til, der jeg flytta den skrifta som stod på skrå. Synes egentlig det ble bedre? Lettere å lese i hvert fall.

8083434[/snapback]

Ville tatt en annen farge enn blå, det skjærer liksom i øynene..

Eller kanskje revurdere hele fargevalget?

/Jan tore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...