Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

kan det vere noe som ikke passer?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ein acer aspire t160 med AMD sempron 3200+ 1024mb Ram, og kjøpte nye deler til denne: 1gb meir ram, (husker ikkje noe om den), AMD athlon 64 3800x2, og asus geforce 7600 gs silent. men etter noen dager etterpå står dataen helt i ro, og så blir skjermen blå og sier at du skal restarte dataen eller oppsøke administrator eller noko slikt vist det har skjedd fleire ganger. men siden dette var den første gangen eg hadde opplevd dette, restartet eg den. men to dager senere skjer det samme, og jeg begynner å bli urolig. og jeg har lagt merke til at den hakker av og til, men klarer å kjøre spill som eg aldri hadde klart før! blant annet Gothic 3, de_dust mappen på CS source uten at det klikker og litt annet.

Og når jeg spiller world of warcraft og hører på musikk samtidig på PC, leier den av og til å stå helt stille...så eg må holde av knappen inne for å avslutte.

ka kan dette komme av? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du formatert og instalert windows på ny siden du satt inn nye deler??av og til så er det greiest å gjøre det slik at windows blir ordnet på nytt med de nye hardwarene dine....har du instalert nyeste drivere?kanskje psuen din er for lav for skjermkortet eller at skjermkortet ditt blir for varmt?!?!

Lenke til kommentar
har du formatert og instalert windows på ny siden du satt inn nye deler??av og til så er det greiest å gjøre det slik at windows blir ordnet på nytt med de nye hardwarene dine....har du instalert nyeste drivere?kanskje psuen din er for lav for skjermkortet eller at skjermkortet ditt blir for varmt?!?!

8082959[/snapback]

eg har ikkje instalert windows på nytt..korleis gjer eg det?? veit ikkje korleis eg måler grader i pc min heller...

vist du meiner å instalere skjermkortet så har eg gjort det... men prossesoren er eg ikkje sikker...

Lenke til kommentar

8082959[/snapback]

eg har ikkje instalert windows på nytt..korleis gjer eg det?? veit ikkje korleis eg måler grader i pc min heller...

vist du meiner å instalere skjermkortet så har eg gjort det... men prossesoren er eg ikkje sikker...

8083196[/snapback]

Last ned dette programmet og se hvor mye gradene ligger på:

http://download.softpedia.com/dl/eccd80684...speedfan432.exe

når du har kjørt programmet så legg ut resultatene så ska eg se om det er for vamrt eller ei....formatering blir såfal siste utvei!

Lenke til kommentar

den viser: (skal prøve å forklare det enkelt)

temp1: -118 celsius

temp2: 41 celsius

temp3: 26 celsius

local: 50 celsius

remote: 45 celsius

hdo: 60 celsius

core: 46 celsius

temp 1 og 3 går opp og ned, og litt core også..det er dette som står..

hjelper dette?

Lenke til kommentar
den viser: (skal prøve å forklare det enkelt)

temp1: -118 celsius

temp2: 41 celsius

temp3: 26 celsius

local: 50 celsius

remote: 45 celsius

core: 46 celsius

temp 1 og 3 går opp og ned, og litt core også..det er dette som står..

hjelper dette?

8085330[/snapback]

når eg begynte å spille...blei det sann:

local: 51 celsius

remote: 51 celsius

core:50 celsius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...