simen_gunnar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei. Jeg skal sende et vanlig brev til USA. Hvor mye koster porto? takk for svar Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Et lite brev blir lite Fikk en pakke fra USA. Betalte rundt 450 i frakt. da var det en pakke med snowboardsko, 2 jakker og 2 snowboardbukser Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bare å kikke i Postens prisliste.. Koster fra 11 kr og oppover.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Trodde det var 10.50 paa de brevene jeg mottar? Verste er at for meg aa sende brev til Norge, opptil 28 gram(1 oz) koster mindre enn aa sende et brev innenlands i Norge... Betaler 84 cent, med dagens dollarkurs 5.03 NOK for aa sende noe til Norge. Tror nok noen som kaller seg Posten Norge AS ikke akkurat er paa produktivitetstoppen. Saa hjelper det jo ikke med høye norske lønninger for ufaglaerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå