tinkamolly Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg går inn på WinOn CD brennings program da får jeg følgende:Error retrieving SCSI/IDE bus informasjon No SCSI host adapter found. Hva i all verden betyr dette ? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 at den ikke finner noen scsi enhet..men det har ikkeno og si om du ikke har noen scsi brenner....... Lenke til kommentar
tness Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 du må sjekke om CD brennern er satt som master. Hvis du har 2 cd rom stasjoner, en vanlig, og en brenner, så skal brennern stå som master. Men det spørs også hvilken versjon du har av WinOnCd, ble plaga når jeg kombinerte winOnCd 3.8 og WinXp. Funka ikke, noe driver trøbbel. Gadd ikke å plages med det, så jeg la inn Nero i stedet. Lenke til kommentar
tness Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 du må sjekke om CD brennern er satt som master. Hvis du har 2 cd rom stasjoner, en vanlig, og en brenner, så skal brennern stå som master. Men det spørs også hvilken versjon du har av WinOnCd, ble plaga når jeg kombinerte winOnCd 3.8 og WinXp. Funka ikke, noe driver trøbbel. Gadd ikke å plages med det, så jeg la inn Nero i stedet. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-10 16:12, skrev tness:du må sjekke om CD brennern er satt som master. Hvis du har 2 cd rom stasjoner, en vanlig, og en brenner, så skal brennern stå som master. Ehm...bullshit? Jeg kjørte cd-brenneren min som slave i over et år uten problem. Har nå satt begge til master på hver sin ide og peisa hd'en over på raid'en. Ble ikke enklere å brenne av den grunn, men det går betydelig fortere ved kopiering av cd'er siden jeg kan gjøre det direkte nå..noe jeg ikke kunne med ene som slave og andre som master på samme ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå