Gå til innhold

Ny MMORPG: Scions Of Fate!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen dere er syk I hode.

 

Alt dere ikke forstår er Dritt?

 

Tåler dere ikke Anime Spill kansje?

 

Ser det ofte her på Forumet!

 

Hvis dere spiller med Amerikanere så er de "Syke I hode".

 

Eller hvis noen liker anime så er det noe I veien med dem også.

 

Jeg synes DERE er temmelig syke I hode, ganske rasistiske også, Jeg så det på "Blue Et eller anna" tråda om et RPG fra Japan, at "Japsene" var så "CG Horer" osv..

 

Jeg er Asiatisk, og jeg blir Jævlig fornærma av oppførselene på De fleste I denne tråden, Ja, dere pissa meg off, pass litt på hva dere sier, Og tenk igjen før du sier "amerikanere er dumme".

 

Takk.

Lenke til kommentar

Hva i tannverden er det du babler om da? For det første har anime ingenting med rase å gjøre. Det oppstod og er populært i Japan, men dett er dett. Om jeg ikke liker hamburger betyr ikke det at jeg hater amerikanere (hamburger er jo meget populært i amerika). For det andre kan da folk ha sine egne meninger om hva enn de vil.

 

Dessuten er det fakta av at majoriteten av asiatiske MMORPG-spill er heller uoriginale og kjedelige.

Lenke til kommentar

Nei, i februar faktisk. Har prøvd spillet før dette innlegget kom, nettopp våknet en god del før skolestart for å lese litt ekstra til KRL prøven. Er litt sliten akkurat nå så jeg orker ikke å krangle.

 

Spillet er jo bare rar, ser ut som om det characteren man er en liten rampe-gutt eller no.

Dårlig argument der, men jeg kommer ikke på noe bedre akkurat nå. Kommer med mer etter skolen, akkurat nå er jeg for sliten.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker brunost er du rasistisk mot nordmenn. Eller nei. Skal innrømme at endel kommentarer her på forumet viser tegn på ett snevert syn når det gjelder andre folkegrupper, nesten som man skulle tro innavl er inne i bildet.

 

Men, jeg har delte syn angående anime. Jeg liker ett fåtall av seriene, men generelt så tilltaler ikke stilen meg. Derfor var det jo ikke overraskende at dette spillet ikke falt helt i smak hos meg.

Lenke til kommentar

maah, synes faktisk spillet ser veldig interessant ut. driver å laster det ned nå så får se hvordan det blir. Kan ha noe å gjøre med at jeg personlig liker anime, men tviler på at det er derfor ^^ Konsept og community så interessant ut begge deler.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke liker brunost er du rasistisk mot nordmenn. Eller nei. Skal innrømme at endel kommentarer her på forumet viser tegn på ett snevert syn når det gjelder andre folkegrupper, nesten som man skulle tro innavl er inne i bildet.

 

Men, jeg har delte syn angående anime. Jeg liker ett fåtall av seriene, men generelt så tilltaler ikke stilen meg. Derfor var det jo ikke overraskende at dette spillet ikke falt helt i smak hos meg.

8134667[/snapback]

 

Lol? Nei, jeg er ikke rasistisk hvis jeg ikke liker brunost betyr det ikke at jeg ikke liker nordmenn. Jeg er pakistaner. Ikke misbruk ordet rasist, jeg liker ikke anime og er sikkert en av de mange grunnene til at jeg ikke liker dette såkalte "spillet" her. :ermm:

 

Hvis du vil ha en diskusjon angående rasisme så kan vi diskutere det et annet sted. Ikke diskuter om rasisme og alt annet sensitive tema ovenfor et spill. Kan ikke skrive mer, holder på med et prosjekt ala skole *LÆREREN KOMMER*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Faen dere er syk I hode.

 

Alt dere ikke forstår er Dritt?

 

Tåler dere ikke Anime Spill kansje?

 

Ser det ofte her på Forumet!

 

Hvis dere spiller med Amerikanere så er de "Syke I hode".

 

Eller hvis noen liker anime så er det noe I veien med dem også.

 

Jeg synes DERE er temmelig syke I hode, ganske rasistiske også, Jeg så det på "Blue Et eller anna" tråda om et RPG fra Japan, at "Japsene" var så "CG Horer" osv..

 

Jeg er Asiatisk, og jeg blir Jævlig fornærma av oppførselene på De fleste I denne tråden, Ja, dere pissa meg off, pass litt på hva dere sier, Og tenk igjen før du sier "amerikanere er dumme".

 

Takk.

8131632[/snapback]

 

Hvis du er asiatisk.. hvorfor blir du sur hvis vi sier at amerikanere er dumme?

Det at vi ikke liker et spill.. med anime/manga grafikk har da ingenting med å være rasistisk...

 

Scions of Fate er desverre et av mange spill fra korea/japan/kina som er halvferdig..

 

xninja92: ikke tro på alt som de sidene sier.... gjør det sikkert for å få spillere.

Lenke til kommentar
Faen dere er syk I hode.

 

Alt dere ikke forstår er Dritt?

 

Tåler dere ikke Anime Spill kansje?

 

Ser det ofte her på Forumet!

 

Hvis dere spiller med Amerikanere så er de "Syke I hode".

 

Eller hvis noen liker anime så er det noe I veien med dem også.

 

Jeg synes DERE er temmelig syke I hode, ganske rasistiske også, Jeg så det på "Blue Et eller anna" tråda om et RPG fra Japan, at "Japsene" var så "CG Horer" osv..

 

Jeg er Asiatisk, og jeg blir Jævlig fornærma av oppførselene på De fleste I denne tråden, Ja, dere pissa meg off, pass litt på hva dere sier, Og tenk igjen før du sier "amerikanere er dumme".

 

Takk.

8131632[/snapback]

 

Hvis du er asiatisk.. hvorfor blir du sur hvis vi sier at amerikanere er dumme?

Det at vi ikke liker et spill.. med anime/manga grafikk har da ingenting med å være rasistisk...

 

Scions of Fate er desverre et av mange spill fra korea/japan/kina som er halvferdig..

 

xninja92: ikke tro på alt som de sidene sier.... gjør det sikkert for å få spillere.

8238803[/snapback]

 

Bare for å sette noen kontraster i denne saken, så er jeg asiater også :ermm:. Fattern og muttern kommer fra selveste Pakistan, er jeg rasist mot min egen "rase" da, siden jeg ikke liker anime (selv om anime ikke har noe med Pakistan å gjøre).

Asia er ikke bare kinesere, det er Afghanere, Pakistanere, Indere og...og... :hmm: (Kommer ikke på flere non-gulinger) :ph34r:...

 

Og hvis noen har merket det, er smileysene stort sett gule, så jeg skjønner ikke om hvorfor du tror at vi er rasisitiske..

Lenke til kommentar
Faen dere er syk I hode.

 

Alt dere ikke forstår er Dritt?

 

Tåler dere ikke Anime Spill kansje?

 

Ser det ofte her på Forumet!

 

Hvis dere spiller med Amerikanere så er de "Syke I hode".

 

Eller hvis noen liker anime så er det noe I veien med dem også.

 

Jeg synes DERE er temmelig syke I hode, ganske rasistiske også, Jeg så det på "Blue Et eller anna" tråda om et RPG fra Japan, at "Japsene" var så "CG Horer" osv..

 

Jeg er Asiatisk, og jeg blir Jævlig fornærma av oppførselene på De fleste I denne tråden, Ja, dere pissa meg off, pass litt på hva dere sier, Og tenk igjen før du sier "amerikanere er dumme".

 

Takk.

8131632[/snapback]

 

Hvis du er asiatisk.. hvorfor blir du sur hvis vi sier at amerikanere er dumme?

Det at vi ikke liker et spill.. med anime/manga grafikk har da ingenting med å være rasistisk...

 

Scions of Fate er desverre et av mange spill fra korea/japan/kina som er halvferdig..

 

xninja92: ikke tro på alt som de sidene sier.... gjør det sikkert for å få spillere.

8238803[/snapback]

 

Bare for å sette noen kontraster i denne saken, så er jeg asiater også :ermm:. Fattern og muttern kommer fra selveste Pakistan, er jeg rasist mot min egen "rase" da, siden jeg ikke liker anime (selv om anime ikke har noe med Pakistan å gjøre).

Asia er ikke bare kinesere, det er Afghanere, Pakistanere, Indere og...og... :hmm: (Kommer ikke på flere non-gulinger) :ph34r:...

 

Og hvis noen har merket det, er smileysene stort sett gule, så jeg skjønner ikke om hvorfor du tror at vi er rasisitiske..

8241243[/snapback]

 

Det er inegn grunner til å bli rasistiske her... Scions of Fate er jo et typisk "fastfood" spill.. hvis man kan si d sånn :p

Det blir jo spilt av SKKIIIITT mange folk i ASIA....

Liker man ikke ANIME-MMORPGER så er det ikke nødvendig å laste d ned :D

Lenke til kommentar

Da var spillet nedlastet, da gjenstår bare å legge det inn på pc'n :)

 

Oppdaterer denne posten med nick osv etterhvert.

 

Edit:

 

Nope det ble aldri noe av dette spillet, fikk beskjed om at jeg tastet inn "wrong security code" hele tiden, selv om jeg er 500% sikker på at skrev den rett, sjekket tilogmed flere ganger, så nå gidder jeg ikke mer.

 

Edit2:

 

Etter at jeg skrev inn samme kode atter engang, fikk jeg det til, vet ikke hva jeg gjorde, men noe var det.

 

Edit3:

 

Navnet ble Shiizo og classen ble bowman. Skjønner ikke en døyt enda, men det kommer seg sikkert i løpet av kvelden/morgendagen.

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar
er gratis ja.. jeg fulgte bare linken jeg å lastet det ned..

 

Thorsø? jeg fant deg ikke ved navnet Shiizo.. hvilket server er du på?

8251694[/snapback]

 

Er vel på Earth 1, siden det var den som var "default", men om jeg kommer til å spille mere er et mysterium, mulig jeg legger det inn hvis det er kjørbart i Linux Ubuntu. Har ikke sjekka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...