Gå til innhold

Ny MMORPG: Scions Of Fate!


Anbefalte innlegg

Heilo alle sammen!

For noen Uker siden tok jeg en tur innom www.mmorpg.com og der var det et stort oppslag om en ny mmorpg! Spillet heter Scions Of Fate og er det desidert beste til nå.. Jeg har spilt både WoW og Guild Wars, og jeg må si at Scions of Fate(SOF) gruser disse begge! Spillet bringer ikke på noe særlig nytt men det har stor spillbarhet og en god grafikk. Grafikken er basert på MANGA og ANIME. Det er 5 classes: Blademan, Swordsman, Spearman, Bowman og Healer. SOF er byget over et veldig enkelt system som kalles hack, slash og selg items. SoF har 70millioner registrerte brukere på verdensbasis!

Hjemmesiden er: fate.netgame.com

Mitt ingame navn er: Chilli

Håper noen av dere vil begynne å spille^^

 

Noen screens av min cahar og noen andre:

post-107301-1173105051_thumb.jpg

post-107301-1173105131_thumb.jpg

post-107301-1173105170_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spilt litt.. er vl 6..

Det var ganske kjedelig.. i start byen var det sikkert 100000 andre spillere..

Forsto lite, drepte frosker........... og det mangler WADS styring :(

8084240[/snapback]

 

se hva han skrev DNA han prøvde ihvertfall spillet lær fra han.

Lenke til kommentar

Enda et asiatisk grindespill. Uff, ellers takk.

 

EDIT:

Spillet heter Scions Of Fate og er det desidert beste til nå.. Jeg har spilt både WoW og Guild Wars, og jeg må si at Scions of Fate(SOF) gruser disse begge!

 

AHAAHAHHAHAAHAHAGAGHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! AHAHHAHAHA! HAHAAHAHA! AAAU, MAGEN! AHAHHAHAHAHHAAAAHAH, JEG DØØØR! HAAHAHAHAHAHAHAAHAAAHHAHAH. HAAHHAHAHA *host* HAHAHAHA *hark*

 

AHhahhaaahahaaaahhh... Hoh, nei uffameg du. *tørke tårene bort fra øynene*

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
SoF har 70millioner registrerte brukere på verdensbasis!

 

 

8082542[/snapback]

 

litt godtroende kanskje?

 

det høres fryktelig mye ut så jeg sjekket wikipedia, men den artikkelen var helt håpløs:

 

Scions of Fate, also known formally and in other parts of the world as 'YulGang' is a Korean MMORPG. Developed by KRGsoft, it is based on a Korean martial arts comic[1]. In China, the game is licensed to Beijing 17game Network, a subsidiary of China.com. This MMORPG charges no fee to play the game, but creates revenue through sale of virtual merchandise. As of September 28, the game is popular in China and Korea, with over 9,000 registered players and a peak of 215,000 concurrent users, with servers active in Japan, China, Taiwan, and Thailand.

 

This is a free game: free game download, free account, etc.

 

.

.

.

 

In the year of 2005, [YulGang: Balance of Power] (Scions of Fate) has been recognized by Korean Government to be the best MMORPG by winning the national President Award in the MMORPG category. In the same year, [YulGang:Balance of Power] (Scions of Fate) has been awarded with seven game awards in China, and since then, it has become the best and widely played MMORPG across Asia. [YulGang: Balance of Power](Scions of Fate) currently has servers active in Korea, Japan, China, Taiwan and Thailand and has been receiving rave reviews from the MMORPG community. Since the opening to up until now, [YulGang: Balance of Power](Scions of Fate) has logged more than 35 million users and even now has more than 600,000 concurrent online users. [YulGang: Balance of Power] (Scions of Fate) is a game that incorporates adorable animations with stunning combat visuals to create a game that is both fun and easy to play. While there are surprisingly complex skills, [YulGang: Balance of Power](Scions of Fate) incorporates a simple control system that allows even the most inexperienced players to get the most out of the game.

 

motsligelser anyone?

Lenke til kommentar

Jeg testet selv Scions of Fate her om dagen, for jeg fikk ut ifra screenshots en del assosiasioner til FFXI: Online (ikke spør hvorfor). Uansett.. Dette er et typisk hurtigprodusert asiatisk MMORPG som er gratis men utviklerne og selskaper rundt spillet tjener masse penger på at folk kjøper items i spillet for ekte penger. Utviklerne har jo en egen mall der du kan kjøpe ting og asiatere presses til å måtte bruke sine egne penger på å kjøpe upgrades til characteren sin osv osv .. Dette minner meg om maple story .. og både maple story og scions of fate gir meg inntrykket av at det er brukt en mmorpg generator eller noe (hehe) for å lage spillet... jeg likte det ikke. :( Har begynt å spille litt NWN2 faktisk og har planer om å teste Vanguard en dag jeg har tid.. Har spilt WoW siden det kom til europa og har spilt FFXI: Online siden det ble sluppet i USA.. Er lei WoW, vurderer å ta opp FFXI igjen kanskje, men tviler på at det blir noe av hehe .. Får se om Vanguard er noe tess da.. ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...