exin89 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg skulle gjerne hatt denne logoen med oppløsning på oppimot 1000pixler eller mere hver vei. Den blir jo firkanta så 1000x1000 eller mere hadde vert fint. Selv vet jeg ikke hvordan jeg får det til. Den skulle også vært farga i kun Sort, Grønn, Hvit, Sølv/Grå, Lysblå, og 2 nyanser av Rosa. Jeg har laget et eksempel på hvordan jeg vil ha den. Undersiden av "vingen" skal ha litt mørkere rosafarge, som vist på bilde. Mannen under skal ha samme farge som mørkeste på vingen. Edit: Den er litt feil rotert, så hvis noen gidder å fikse logoen så hadde det vert fint å fått den helt rett rotert, sånn at taksten går like langt ned på hver side. Det er et brodert merke som er scanna inn, derfor så dårlig kvalitet. Endret 5. mars 2007 av exin89 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Å jobbe det bilde ut til den kvaliteten er umulig. Den må tegnes fra bunnen ut på nytt. Gå til ett lokalt trykkeri eller reklamebyrå og betale for å få det profesjonelt gjort og vit at du kan bruke den fint de neste 10 - 20 årene. Spre kostnadene for å gjøre det ut over en slik tidsramme så ser du at det ikke er så veldig dyrt. AKIRA Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ettersom hva du sier AKIRAx24 så spør jeg da om noen er villig til å lage den fra bunnen av. Det er fult mulig for meg å gi noe for det, men jeg vil gjerne vite om noen kan gjøre det for meg gratis. Endret 5. mars 2007 av exin89 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg er fult klar over hva du ba om. Derfor mitt svar. Les denne: http://www.storedyret.com/cgi/ikonboard.cg...T;f=33;t=30991; AKIRA Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Skjønte etter å ha lest den at du sa nei, men jeg håper fortsatt på at noen gidder å gjøre det for meg. Eller så får jeg spørre en kamerat jeg vet kan litt redigering, om han kan klare det. Noen som kan si meg sånn ca hvor lang tid det ville tatt å lage den logoen fra bunnen av? Nå tenker jeg på hvis noen som har mye erfaring som gjør jobben ganske fort. Hvis jeg skulle gjort det selv hadde jeg sikkert sitti i MANGE timer. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan ikke tenke meg at det er så fryktelig vanskelig. Om jeg er syk i morgen skal jeg se på det, akkurat nå i kveld gidder jeg ikke.... Marius Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Blir nok bra tenker jeg. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Ingen som har lite å gjøre, som kan fikse det for meg. Skulle så gjerne hatt logoen fiksa så den kan brukes til større logoer i ting. Har prøvd litt selv, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få fine linjer uten ujevnheter over horisonten, og heller ikke hvordan jeg skal få teksten til å gå i ring rundt buen øverst og nederst. Jeg er rett og slett ikke noe flink i PS. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jaja, jeg prøvde ihvertfall Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hvis du hadde lest hva jeg skrev i første post skrev jeg at jeg måtte ha den i hele farger. Altså at jeg ikke skal ha noe blur mellom noe, bare sort stripe som overgang mellom farger. Logoen i første post har jeg redigert litt selv hvis du legger merke til det så er "vingen" allerede redigert til sånn fargene skal være, men jeg trenger logoen i stor størrelse, helst oppimot 1000x1000pixels. Har prøvd meg selv, men resultatet blei ikke noe bra. Blei for dårlig horisont, og skrifta fikk jeg ikke riktig bue på. "Vingen" fikk også litt rar form da jeg la originalen med 30%opacity og tegna for hånd under den. Resultatet blei en bedre mal for hvordan jeg vil ha logoen fargemessig. Men formene blei ikke bra, så hvis noen kunne klart å få det som den her bare litt større og bedre former rundt om kring. Så sånn her blir det da. Fargene fra denne og formene fra originalen. Da hadde det blitt veldig bra. Edit: Fargene på vingen MÅ være sånn som originalen i første post. Fargene i vingen blei ikke riktig i den her, men var riktig i den i første post. Håper folk skjønte hva jeg mente. Overgang mellom farger skal være som denne med sort stripe, og fargene fra den i første post er veldig bra så de vil jeg beholde. Endret 9. mars 2007 av exin89 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vel, det første problemet ditt er at man lager ikke logoer i Photoshop. Man bruker ett vektor tegne program som Illustrator eller Corel Draw. Kan ikke klubben skrape sammen 4 - 5 000 kr å få det gjort profesjonelt og få trykket klistremerket og lapper til å sy på klær? Trust me..du vil få noe som ser uendelig bedre ut, kunne bruke i all overskuelig fremtid. Det du har laget er en grei skisse for ett firma å lage en skikkelig en. AKIRA Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå spør ikke trådstarter om hvordan han burde gjøre det, men om noen kan være så snill å gjøre det for ham... Jeg er ikke flink nok. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Grunnen til at jeg skulle hatt en sånn logo er det at vi kun har merkelapper til å sy på klær, og skulle hatt en logo til nettsida og andre ting. Den som brukes på nettet nå er bare scanna merkelapp. Laster ned Tryout av Illustrator så kanskje jeg kan lære meg å bruke det og da lage logo før tryouten går ut. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei! Jeg kan sikkert fikse dette i Illustrator i kveld jeg Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Hei!Jeg kan sikkert fikse dette i Illustrator i kveld jeg 8143563[/snapback] Kan ikke se noe, men hadde vert fint hvis du eller noen andre kunne prøvd ihvertfall. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, unnskyld, glemte av det Neida, ble ferdig, det ble slik: Bare å si ifra dersom du ønsker å endre noe Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Eneste jeg har å si på den er at formen på vingen ikke er helt som den skal, er ikke helt sikker på hvor, men jeg ser at det er noe gæli med den. I tillegg ville jeg gjerne hatt linja som illustrer fjellet helt bort til lina, sånn at det ikke blir en så brå slutt på den. Ellers ser det veldig bra ut, kanskje fått 1990 tallet midt i, da det står litt for lavt. Kjempefint ellers. Er det små skjønnhetsfeil i farger o.l. tar jeg det selv. Kan ikke se noe med det første, men kan jo være at jeg finner noe etterhvert Edit: Overgangen mellom underduk, og overduk er ikke helt bra, den er for brå, den bør gå litt mot høyre på slutten istedenfor å gå til venstre for den buede linja bør den følge den buede linja, Hvis du ser på bilde her skjønner du nok hvordan jeg vil ha det. Endret 15. mars 2007 av exin89 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Heh, ser en del andre småfeil også, får fikse på det etter skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå