hansol123 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 hei,skal ha meg ny mobil om noen uker. har sett litt på d900,N95 og z720. men klarer ikke og besteme meg for hvilken jeg skal ha.. N95 har jo 5Mp kamera og video i 30fps, men koster da mye.den har jo og gps som kan være arti og ha.. Z720 har 3g og et bra kamera + den ser bra ut. samme med d900 men den ikke har 3g da.. noen som har en d900/z720 som kan fortelle litt om mobilen? er det noen videoer av videokvaliteten på N95? kom gjærne med andre mobiler enn det jeg har her Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Spørs jo hvor mye penger du skal bruke da. Ser du har sett på N95, og den er jo ikke billig akuratt. Men om du skal ha en grei billigere mobil så se litt på SE K800i. Jeg har nettopp kjøpt den, og er kjempe fornøyd. Stabil (jeg hadde Nokia før, klikka hele tiden), god batterileve tid, selv om aktiv bruk og et super bra 3.2MP kamera) Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 har hatt k800i og var meget fornøyd med den ja har litt lyst på den igjen pga blitzen er jo i en helt egen klasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå