xlpuma Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Skal oppgradere maskina mi snart. Skal skifte ut HK, CPU, skjermkort og skjerm. Det som står igjen blir kabinett, TV-kort, vannkjøling, 2 gig OCZ DDR2 RAM, 8 stk HDD, DVD-brenner og en Hiper PSU på 580 watt. Har fått lint hint og vink her på forum, og har kommet frem til følgende foreløpige oppsett: Kovedkort: AsusP2BE-PLUS CPU:Intel C2D 6400 Skjermkort: GF8800GTS 320 Skjerm: LG flatron 20" Ser det OK ut, eller suger det lut? Det jeg er usikker på er om strømforsyninga holder... Om den er i grenseland, kunne jeg tenkt å hive inn en ekstra PSU. Har CM stacker med mye god plass(det er faktisk laget til plass for 2 PSU-er ). Det burde vel gå å ha i 2 PSU-er... eller? F.eks en ekstra til harddiskene og Hiperen til resten eller noe sånt? Maskina skal brukes til bl.a videoredigering og spill (f.eks FEAR) Takk til de som gidder å se på oppsettet og gi fornuftige svar Endret 5. mars 2007 av xlpuma Lenke til kommentar
DaCool_ck Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ser greit ut det, skal ha noe lignende selv. bare jeg skal gå for C2D E6600 og med 8800 GTS 640mb Endret 5. mars 2007 av DaCool_ck Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vil fraråde deg å kjøpe ASUS C2D system, mange som har problemer ( inkludert meg ). Men også mange som fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Vil fraråde deg å kjøpe ASUS C2D system, mange som har problemer ( inkludert meg ). Men også mange som fungerer veldig bra. 8083141[/snapback] Har du noen andre HK du vil anbefale? (Har en forkjærlighet for Asus serru..... ) Lenke til kommentar
DaCool_ck Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Vil fraråde deg å kjøpe ASUS C2D system, mange som har problemer ( inkludert meg ). Men også mange som fungerer veldig bra. 8083141[/snapback] Har du noen andre HK du vil anbefale? (Har en forkjærlighet for Asus serru..... ) 8083392[/snapback] Hadde en tilsvarende topic, da anbefalte de Asus P5N-E SLI eller: Abit Fatal1ty Professional FP-IN9 SLI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå