bglio Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Lurer på hvordan jeg bør dele inn harddisken min for å få det "beste" oppsettet Vil at PC'en skal starte raskt og at ting ellers skal gå hurtig rett og slett =) Har en disk på 300 GB som skal stykkes opp til 2... Forslag? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har ikke så veldig mye å si, men kan være greit å ha system og programmer på en disk (på kanskje 40gb?) og resten (filmer, musikk etc) på andre partisjonen. Så jeg ville hatt: System: 40gb (+/-) Media: 260gb Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Mitt oppsett: C: 10 GB KUN windows (jeg føler at 10 GB er litt lite) D: 490 GB Alt annet Jeg har mappene: Spill Dev Programmer på D:, det har selvsagt blitt litt flere mapper, men det er hovedprinsippet. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har 40GB til windows og alle andre programmer, så har jeg alle filmer, bilder og andre dokumenter på en annen harddisk (250GB). Funker utmerket for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå