Joachim_F Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Den utrivelige banditten Tony Montana planlegger å skape kaos på Wii til sommeren. Les mer Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Joe Montana, eller Tony Montana? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Tony, selvfølgelig. Hrmph. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Oi, enda et voksenspill til Wii, dette blir jo bra. Får håpe grafikken slår an litt, siden det er dette Wii 'lider' av. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Interesangt. Hvem var det som sa at Wii var forbeholdt barnespill? Tror de får noe ord i spise jeg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Interesangt. Hvem var det som sa at Wii var forbeholdt barnespill? Tror de får noe ord i spise jeg 8083268[/snapback] De som også sier at Wii-spill har dårlig grafikk, derfor håper jeg at det blir gjort noe med det. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Interesangt. Hvem var det som sa at Wii var forbeholdt barnespill? Tror de får noe ord i spise jeg 8083268[/snapback] De som også sier at Wii-spill har dårlig grafikk, derfor håper jeg at det blir gjort noe med det. 8084738[/snapback] Jeg har noe sykt lyst på en Wii bare på grunn av måten man spiller på, jeg har faktisk en 360 jeg ville vært villig til å bytte inn med flere spill Da det var sagt så synes jeg ikke grafikken på Wii spillene har vært noe spesielt bra, utenom Zelda of course Men nå har egentlig ikke grafikken så mye å si på wii spill siden du lever det altfor fort inn i det og man legger ikke merke til grafikken i hele tatt Endret 6. mars 2007 av kinag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg