Midex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 I hovedsak begynte det hele med Kiss da,soloen på "Shock Me" fikk meg til å plukke opp vepsefiolinen for mange mange år siden. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Mikael Åkerfeldt 8083360[/snapback] Ohyes, indeed! Men også Daniel Gildenlöw. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Etter å ha hört mye på Pink Floyd, spesielt The Wall plata, ble jeg stor fan av Roger Waters og jeg bestemte meg for å spille bass -Money -Another Brick in the Wall part 2 -Comfortably Numb 8088296[/snapback] Pink floyd! Classic Rock! <3 Elsker låten Comfortably numb.. Råder deg til å høre litt på Led Zeppelin etc. Stairway to Heaven, Babe Im gonna leave you osv. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 AC/DC inspirerte meg til å begynne med trommer i en alder av 6 Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 AC/DC inspirerte meg til å begynne med trommer i en alder av 6 8089407[/snapback] I alderen 6? Nice ;D Ac/dc er også et gammelt men bra band, nevn et par sanger du ble inspiriret av! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gjelder luftspilling også? Justin Chancellor inspirerte meg til å spille luftbass. Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 TeKoppen92: Hard As A Rock. Da var jeg frelst ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå