jaco Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Da har jeg misforstått det her med sex og lavalder. Da beklager jeg hehe Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vondt og vondt, noen ganger hvis det har vært litt trangt har jeg opplevd litt ømhet ved rota av penis noen timer i ettertid. Er også ikke spesielt deilig å "bunne" nei, værken for gutten eller jenta. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vondt og vondt, noen ganger hvis det har vært litt trangt har jeg opplevd litt ømhet ved rota av penis noen timer i ettertid. Er også ikke spesielt deilig å "bunne" nei, værken for gutten eller jenta. 8090774[/snapback] Best når det er trangt vel hehe, skal ikke så mye til da for å bunne Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg opplevde det ikke som vondt første gangen bare nytelse... Men har senere opplevd litt smerter i div stillinger. Når penisen treffer litt skevt ol. Og om jenten har vært "for trang" eller ikke helt våt og digg... Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hi Bruk "kjære" kondom og Anal sex anbefales ikke i første omgongen. lykke til Lenke til kommentar
jaco Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 HiBruk "kjære" kondom og Anal sex anbefales ikke i første omgongen. lykke til 8093714[/snapback] Anal sex er bare utelukket. Det er rett å slett ekkelt. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) HiBruk "kjære" kondom og Anal sex anbefales ikke i første omgongen. lykke til 8093714[/snapback] Anal sex er bare utelukket. Det er rett å slett ekkelt. 8094287[/snapback] Anal sex er digg det men ikke noe for nybegynnere , bare bruke glidemiddel/vaselin. Trangt og digg... Så lenge det er rent der bak Endret 7. mars 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
jaco Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 HiBruk "kjære" kondom og Anal sex anbefales ikke i første omgongen. lykke til 8093714[/snapback] Anal sex er bare utelukket. Det er rett å slett ekkelt. 8094287[/snapback] Anal sex er digg det men ikke noe for nybegynnere , bare bruke glidemiddel/vaselin. Trangt og digg... Så lenge det er rent der bak 8099496[/snapback] Hehe, mulig det er digg. Men jeg syns det virker litt ja hvordan skal jeg forklare.. litt usj, men funker sikkert Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Anbefaler ikke å bruke vaselin som glidemiddel da det kan ta knekken på kondomer, syns jeg å ha hørt. Ellers blir penishodet ofte mindre hyper-følsomt etterhvert som.. erm.. det blir mer brukt. Men sålenge det er vått nok så burde ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vondt første gang, og gjør vondt når jeg blir bånna skikkelig. har ikke ryki strengen enda. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Vondt første gang, og gjør vondt når jeg blir bånna skikkelig. har ikke ryki strengen enda. 8125873[/snapback] Jeg håper virkelig du slipper å ryke strengen det må gjøre vondt :O Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nei, ikke vondt i det heletatt 2 jukk og du er i mål sånn ca første gangen :!: Lenke til kommentar
jaco Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nei, ikke vondt i det heletatt 2 jukk og du er i mål sånn ca første gangen :!: 8129672[/snapback] haha, det der er vel noe alle har vært borti kanskje (A) haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg