Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex vondt for gutter første gangen?


Gjest gutt-15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt-15

Hei! :)

 

Har et lite spørsmål jeg...

 

Er det vondt for gutter å ha sex første gangen?

iforhold til på pikkhode som er veldig vondt å komme borti...

 

 

 

takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo individuelt, som det meste annet.

 

iforhold til på pikkhode som er veldig vondt å komme borti...
Hvis det er vondt å bare komme borti der, bør du kanskje jobbe litt med det og bli litt bedre kjent med deg selv, eller noe i den duren.

 

I tillegg kommer det jo helt an på hvordan dere gjør det, om jenta er skikkelig varmet opp eller ikke osv osv.

Lenke til kommentar

Fight Fight Fight!! :p

 

 

 

De aller fleste synes ikke sex er vondt første gang. Det som kan gjøre litt vondt er om hun er trang og/eller om hun ikke er tilstrekkelig våt. Da kan gutten synes det er vondt å gå inn hovedsaklig siden forhuden presses så langt bakover og strekkes litt.

 

Pass på så du ikke har for mye røff sex uten tilstrekkelig glidemiddel. Da kan du nemlig oppleve å få penisstrengen til å ryke. Det blør og du er nødt å avstå helst uten sex i 1 mnd.

BEEN THERE, DONE THAT. :p

 

De færreste synes det gjør vondt på selve penishudet under sex. Eneste tilfellet er hvis man går helt inn i jenta og treffer "bakveggen" og selve penishodet støter i denne veggen hele tiden. Dette krever at man har litt størrelse for de fleste jenter vier seg såpass ut at de "tilpasser" seg størrelsen.

Lenke til kommentar

Kan være vondt hvis det er hennes 1. gang også. hvis hun ikke er våt nok så kan det komme til å være vondt. hvis dama aldri har vært bortpå en annen gutt så er hun sikkert elendig til å runke! pass på så hun ikke river av deg huet :cry:

har opplevd dette med de uerfarne jeg har vært med !

Lenke til kommentar
Kan være vondt hvis det er hennes 1. gang også. hvis hun ikke er våt nok så kan det komme til å være vondt. hvis dama aldri har vært bortpå en annen gutt så er hun sikkert elendig til å runke! pass på så hun ikke river av deg huet  :cry: 

har opplevd dette med de uerfarne jeg har vært med !

8086201[/snapback]

 

Haha lurer på hvem duhar vært borte på som gjør noe sånt :p Men nok om det..

 

Uansett, du er 15år trådstarter, lavalderen innen sex er vel 16? Om jeg ikke er helt på jordet. Selv om jeg ikke brydde megså veldig mye om det selv den gang.

 

og over til saken, det gjør nok ikke vondt, tror du har fått nok svar på alt over her uansett :)

 

Lykke til :p

Endret av jaco
Lenke til kommentar
Uansett, du er 15år trådstarter, lavalderen innen sex er vel 16? Om jeg ikke er helt på jordet. Selv om jeg ikke brydde megså veldig mye om det selv den gang.

Kan folk få det inn i hodet at lavalder ikke betyr at de som er under ikke kan ha sex, men er ment for å beskytte de under 16 fra mye eldre mennesker?

 

For eksempel går det nok helt fint for en på 16 og ei på 15 å ha sex uten at han skal straffes for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
For eksempel går det nok helt fint for en på 16 og ei på 15 å ha sex uten at han skal straffes for det.

8088990[/snapback]

 

Men teoretisk sett så har man vel egentlig ikke lov til å ha sex før man er 16, uansett ?

Lenke til kommentar

Det er fult lov å ha sex før man er 16 år.. Det er presisert mange ganger faktisk tongue.gif

Spes hver gang det kommer saker i media med voldtekt av jenter under 16 år...

 

Dessuten så er det ingen som har lov til å bestemme at man ikke har lov til å ha sex før man er 16.. Du er din egen herre og loven er der bare får å beskytte jenter/gutter mot gamle griser! smile.gif

Lenke til kommentar

Trur nok de fleste gutter har prøvd litt først med onanering. Så sex blir jo da egentlig ikke "første" gang en får utløsning.

 

Jeg for min del syntes det var ubehagelig å få utløsning første gang jeg fikk det. Dette skjedde jo etter en runk, og ikke ved sex, i en ung alder av 11år.

(Trur jeg det var^^)

Lenke til kommentar
Trur nok de fleste gutter har prøvd litt først med onanering. Så sex blir jo da egentlig ikke "første" gang en får utløsning.

 

Jeg for min del syntes det var ubehagelig å få utløsning første gang jeg fikk det. Dette skjedde jo etter en runk, og ikke ved sex, i en ung alder av 11år.

(Trur jeg det var^^)

8089688[/snapback]

Det trådstartar tenker på er at hovudet er følsomt, og om du kan få vondt av fysisk kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...