Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke det dummeste en lærer har sagt.. Var i 7nde klasse på barneskolen og lærern het faktisk Ola Nordmann, en sur O-FAG's lærer. Noen tøyser og kniser i klassen og han blir illrød i ansiktet og skriker "SMÅDJEVLAR" og pisker pekestokken over henda til en stakkars klassevenninne.. Da reagerer jeg og står opp mot han. Står der som en liten David og ser opp mot store, sterke Goliath. "Din jævla kuk" sier jeg, uten å tenke meg særlig om hva jeg akkurat sa. "Å du din lille DJEVELUNGE, kom deg ut, og måtte gud forbanne deg!" Ble regelrett kasta ut på gangen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kødder ikke nei, husker ikke det som om det var igår, men var omtrent som beskrevet. Mener å huske at han i tillegg til å piske med stokken, slang o-fags boka si midt i magen på klassevenninnen.

 

edit: Men Ola Nordmann var ikke den verste.. Rektoren var mildt sagt grotesk. Hugo het han, og var en vaskeekte nordlending. Husker den stereotypiske bråkmakeren "Bjørnar" som ble løfta opp etter øra da rektoren endelig fikk fakka han. hørte det "knakk" i øra hans...

Endret av empatiy
Lenke til kommentar
Kødder ikke nei, husker ikke det som om det var igår, men var omtrent som beskrevet. Mener å huske at han i tillegg til å piske med stokken, slang o-fags boka si midt i magen på klassevenninnen.

 

edit: Men Ola Nordmann var ikke den verste.. Rektoren var mildt sagt grotesk. Hugo het han, og var en vaskeekte nordlending. Husker den stereotypiske bråkmakeren "Bjørnar" som ble løfta opp etter øra da rektoren endelig fikk fakka han. hørte det "knakk" i øra hans...

8160828[/snapback]

 

 

men er ikke det ulovelig da? eller? i gamle dager så var det vel låv men ikke i dag?

Lenke til kommentar

Dette skjedde faktisk i dag... i mattetimen... sikkert ikke dumt, men slemt var det...

 

Så der satt vi og forbredet til prøve ved å skrive regler i boka og snakket vennlig med hverandre...

Plutselig skriker læreren:

"Kenny! Du vet godt at dere ikke klarer å snakke og gjøre matte samtidig!"

 

...

 

sikkelig dumt sagt, i og med at vi var de i klassen som var lengst i boka... :no:

Lenke til kommentar
Dette skjedde faktisk i dag... i mattetimen... sikkert ikke dumt, men slemt var det...

 

Så der satt vi og forbredet til prøve ved å skrive regler i boka og snakket vennlig med hverandre...

Plutselig skriker læreren:

"Kenny! Du vet godt at dere ikke klarer å snakke og gjøre matte samtidig!"

 

...

 

sikkelig dumt sagt, i og med at vi var de i klassen som var lengst i boka...  :no:

8163667[/snapback]

 

LaL... Synes dere burde være glade jeg :D

Lenke til kommentar

jeg og tre andre hadde ødelagt ei glødelampe ved å stikke ei stang inni så det gnista, så fikk vi litt kjeft så sa læreren; Ta og få fingern ut, og så klart begynte vi og le for den ene pilka seg i øret da, så sa læreren; Åååå, himmel og hav, vi begynte selvsagt og le oss i hjel fordi alle sammen sto og kikka i horisonten av hav og himmel, lol

Lenke til kommentar

Mange gode her!

 

Hadde en lærer i barneskolen som lurte på om vi fikk lov til å høre på james bond musikken en elev hadde tatt med seg..

Tydligvis var musikken for "voldelig".

 

En engelsklærer hadde en katt som het "pussy".

Hun fortalte at de var på hytta en gang, og alle sønnene hennes savnet pussy..

Alle holdt på å le seg i hjel..

:D

 

En musikklærer ble utrolig sur på en elev som drev å bråket i timen.

Eleven:

"Skal vi kose?"

"Kom, så skal jeg gi deg kos"

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Mange gode her!

 

Hadde en lærer i barneskolen som lurte på om vi fikk lov til å høre på james bond musikken en elev hadde tatt med seg..

Tydligvis var musikken for "voldelig".

 

En engelsklærer hadde en katt som het "pussy".

Hun fortalte at de var på hytta en gang, og alle sønnene hennes savnet pussy..

Alle holdt på å le seg i hjel..

:D

 

En musikklærer ble utrolig sur på en elev som drev å bråket i timen.

Eleven:

"Skal vi kose?"

"Kom, så skal jeg gi deg kos"

8176936[/snapback]

 

LoL fine lærere ;P

Lenke til kommentar
Mange gode her!

 

Hadde en lærer i barneskolen som lurte på om vi fikk lov til å høre på james bond musikken en elev hadde tatt med seg..

Tydligvis var musikken for "voldelig".

 

En engelsklærer hadde en katt som het "pussy".

Hun fortalte at de var på hytta en gang, og alle sønnene hennes savnet pussy..

Alle holdt på å le seg i hjel..

:D

 

En musikklærer ble utrolig sur på en elev som drev å bråket i timen.

Eleven:

"Skal vi kose?"

"Kom, så skal jeg gi deg kos"

8176936[/snapback]

HAHA!

Musikklæreren vår i 10.ende har det med å klå på seg selv.. (både her og der ;) )

Hva er det dummeste en lærer har skreket til deg?

Veldig mye av det hun sier er veldig dumt, og hun skriker veldig mye..

Lenke til kommentar
Mange gode her!

 

Hadde en lærer i barneskolen som lurte på om vi fikk lov til å høre på james bond musikken en elev hadde tatt med seg..

Tydligvis var musikken for "voldelig".

 

En engelsklærer hadde en katt som het "pussy".

Hun fortalte at de var på hytta en gang, og alle sønnene hennes savnet pussy..

Alle holdt på å le seg i hjel..

:D

 

En musikklærer ble utrolig sur på en elev som drev å bråket i timen.

Eleven:

"Skal vi kose?"

"Kom, så skal jeg gi deg kos"

8176936[/snapback]

HAHA!

Musikklæreren vår i 10.ende har det med å klå på seg selv.. (både her og der ;) )

Hva er det dummeste en lærer har skreket til deg?

Veldig mye av det hun sier er veldig dumt, og hun skriker veldig mye..

8227320[/snapback]

 

Hah! I/På barneskolen hadde vi en vikar... PS: Han var homse

Du skulle sett den måten han kledde genseren av seg på.. sendte t.o.m. blikk til en av mine kompiser :nei: For en homse

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så dumt, men ganske morsomt;

Da vi hadde tentamen på fredag skulle jeg be om hjelp. Jeg prøvde å gestikulere til ham, men han skjønte ingenting. Vi skulle jo ikke snakke for å forstyrre de andre, så etter en tid med oppgitte blikk ropte han ut:

"Hva vil du ha, da?!"

og da måtte jeg jo bare svare: "Deg!"

Og fine koffert-klassen lo godt gitt ;p

Lenke til kommentar

Jeg trykket inn den røde reset knappen på dataen fordi dataen hadde klikket. Læreren min påsto at reset knappen var et lys jeg hadde knust, så han tok meg inn på et rom og klikket fullstendig på meg. Da jeg fortalte ham at det bare var en reset knapp trodde han ikke på meg og kallte meg frekk. :ermm:

 

 

Er ikke lærerene fantastisk her i landet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...