Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke i hvilke forbindelse han sa det, men..

hvor dum tror du jeg er? sa han..

og jeg tenkte i mitt stille sinn... hmm godt spørsmål lærer, hvor dum er du egentlig?.. men jeg sa det ikke.. nå i dag derimot, hadde jeg nok sagt det.. eller jeg ville kanskje spurt han om det var et retorisk spørsmål ? he he

Endret av okasin
Lenke til kommentar

Han skreik det vel ikke men han sa: "Hvis dere er snille mot meg i dag, drar jeg hjem i godt humør og koser litt med kona"

 

Rektoren på barneskolen min sa til meg engang: "Hva skal det bli av deg?! Du kommer ikke til å bli annet enn en boms!"

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Dette er til dama, da hun gikk i 10ende:

 

Stor diskusjon om abort og om homofile skal få adoptere, læreren er også medlem av KrF og veldig kristen. Dama mi blir veldig irritert og hun sier at det ikke er noe forskjell mellom å bli oppdratt av bare en mor og av to mødre, hvor sistnevnte egentlig er det beste. Lærerens respons:

 

"Trine, jeg er sikker på at du er oppdratt i en fin familie, og at moren din har gjort en god jobb, men nå skal vi ikke prate mer om dette."

Lenke til kommentar
Dette er til dama, da hun gikk i 10ende:

 

Stor diskusjon om abort og om homofile skal få adoptere, læreren er også medlem av KrF og veldig kristen. Dama mi blir veldig irritert og hun sier at det ikke er noe forskjell mellom å bli oppdratt av bare en mor og av to mødre, hvor sistnevnte egentlig er det beste. Lærerens respons:

 

"Trine, jeg er sikker på at du er oppdratt i en fin familie, og at moren din har gjort en god jobb, men nå skal vi ikke prate mer om dette."

8154443[/snapback]

 

Skjønte den ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg, som den pøbelen jeg var på barneskolen sprengte kinaputter av slike strimler man hadde i lekepistoler, i gangen.

 

Vi endte til Rektor, som var en ålreit fyr, sa;

"-Så gutter, har dere igjen mer av det kruttet?"

Vi hadde respekt for denne karen, og la fram det vi hadde, pluss en vi hadde ferdig

"-Neimen! Dette ser ikke bra ut, dere må pakke kruttet mye tettere!"

 

...Så lærte han oss å lage skikkelige kinaputter med teip, krutt og papir! De smalt godt da vi testet de på gårdsplassen!

Lenke til kommentar

Kom på en til, har en tysklærer fra Haiti. Hun rettet prøven til en i klassen (TyskC[nybegynner]) og på siste side sto det med rød skrift:

"Du har ennå ikke lære deg å bøyd verb, Henrik!"

 

...Ikke du heller, miss!

 

men ufattelig grei dame! Vi lærer som hakka møkk!

Lenke til kommentar
Alle gutta på barneskolen fikk engang krl læreren vår til å begynne å grine så hun ropte: "Å HERREGUD, JEG ORKER IKKE MER", og vi lo av hun rett opp i trynet. Muhaha.

8154034[/snapback]

Jeg er virkelig stolt av det! :nei:

 

Det dummeste en lærer må ha sagt til meg var at han var veldig fornøyd med innsatsen min i norsk. Jeg må helt ærlig innrømme at den innsatsen ikke var så god som jeg selv skulle ønske. At læreren er fornøyd gjør det ikke lettere å ta meg selv i nakkeskinnet.

 

Heldigvis har jeg kun hatt oppegående og hyggelig lærere som ikke har sagt noe dumt til meg. Sånn sett er jeg heldig.

Lenke til kommentar

Elektrolæreren min er en spesiell skrue, her om dagen så var vi inne å så på en robot på skolen:

 

Rundt roboten så er det gjerder og varselskilt der det står "danger".

 

"Oi, danger det er et fint merke, noe sånt har ikke vi på elektro!" :!:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Vi hadde om forskjeller på mennesker en gang i 2. eller 3. klasse på barneskolen.

 

Så sier tøsa; noen har små ører, se på Nina. Ikke vær flau, det er regnet for å være flott i vårt samfunn.

Og noen har store, se på "meg".

 

Jo, takk skal du faen meg ha. Da fant jeg ut jeg hadde store ører, og siden har de ikke vokst en milimeter, så nå er de små. Jeg hører jo ingenting! ;)

Lenke til kommentar

I niende fikk jeg en veldig anderledes musikk time.

 

"Ja, altså C dur skalaen er egentlig ikke så uvanlig å høre om i dag. Så derfor tenkte jeg vi skulle snakke litt om elgesex!"

 

 

And we did....

 

 

og i år på den nye skolen min i Vestby har vi dumme kommentarer hver dag :p

Den beste hendte faktisk i forrige uke!

 

Data Ansvarlige læreren på skolen løper opp i klasserommet med en IT Kar.

 

"NÅ ER JEG SUR! Alle dere elevene på 10ende trinnet her har brukt 36 gigabyte tilsammen på Kommunens Skoleserver! VET DERE HVOR MYE DET ER?"

 

 

Og det er en elev her som har fått 6 Anmerkninger på et år og de alle sammen har han fått på tre dager da han hadde fravær...

 

"hvem kasta den snøballen?!"

 

Alle sammen: ehm..det var Daniel! men han løp inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...