geebs Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dummeste en lærer har skreket til meg... "Nå har jeg hørt det der fra deg, hver eneste dag i snart 5 år!".. jeg hadde gått på skolen i 2... Det dummeste en lærer har gjort.. eller særeste.. kasta kritt etter meg... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Opplevde det jeg også en gang på ungdomsskolen. Sov gjennom omtrentlig alle filmer vi så. Fikk en gang et kritt i hodet, gikk 5 sek, så opp og så læreren. Begge tok det med et smil. Kjekk lærer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 En eldre lærer på min gamle skole hadde mange fantastiske gullkorn. Å sa ofte rett ut hva han tenkte. Mannen var ikke rasitisk eller noe, men han lirte av seg mye rart. I en pause går han ut på trappa for og ta seg en røyk. Der står en neger og drikker cola. Og læreren sier "Åja, du står her og fyller på farge". Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg spurte mattelæreren om han kunne nevne ett yrke eller en situasjon i det vanlige liv der vi fikk behov for å kunne faktorisering av brøker med bokstavuttrykk. Han svarte: "Mattelærer." 8115373[/snapback] Tipper du trenger sånt i de fleste ingeniøryrker... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 En eldre lærer på min gamle skole hadde mange fantastiske gullkorn. Å sa ofte rett ut hva han tenkte. Mannen var ikke rasitisk eller noe, men han lirte av seg mye rart. I en pause går han ut på trappa for og ta seg en røyk. Der står en neger og drikker cola. Og læreren sier "Åja, du står her og fyller på farge". 8119598[/snapback] Klart det, ingen som har vært borti den vitsen før.. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Opplevde det jeg også en gang på ungdomsskolen. Sov gjennom omtrentlig alle filmer vi så. Fikk en gang et kritt i hodet, gikk 5 sek, så opp og så læreren. Begge tok det med et smil. Kjekk lærer. 8119483[/snapback] åååh den var genial Lenke til kommentar
Ash3s Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Var i kirka,meg å en kamerat satt å lo så sa læreren: "i kirka holder du fa** kjæft!" Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 lærern sa til meg at jeg skulle slutte å hacke meg inn på andre datamaskiner på skolen fordi jeg så på bok rapporten. men de bok rapportene låg inne på serveren... så fikk jeg annmerkning for det Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 I en pause går han ut på trappa for og ta seg en røyk. Der står en neger og drikker cola. Og læreren sier "Åja, du står her og fyller på farge". 8119598[/snapback] Klart det, ingen som har vært borti den vitsen før.. 8119777[/snapback] Morsomt likevel. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) I en pause går han ut på trappa for og ta seg en røyk. Der står en neger og drikker cola. Og læreren sier "Åja, du står her og fyller på farge". 8119598[/snapback] Klart det, ingen som har vært borti den vitsen før.. 8119777[/snapback] Morsomt likevel. 8120345[/snapback] :!: --- I 7. klasse hadde vi en vikar som sa til meg og en kammerat at vi jobbet teit. Neste dag måtte hun stå foran hele klassen og beklage seg Også spurte mattelæreren meg om jeg var dum. Jeg har 5 i matte Endret 10. mars 2007 av eewar Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Dummeste en lærer har ropt? hm. noen prata i mattetimen, og så: "Zip it! zzzzzzip it!! eheeh har dere sett den austin powers? zip it! zipetizip it! ---ZIP IT! Den er morsom eeheeh" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 "Dere skal få sex av meg", sa læreren etter en muntlighøring vi var svært fornøyde med selv. Det hele utviklet seg selvsagt i latterkrampe, ettersom læreren selvsagt hintet til at vi skulle få karakteren seks (og det gjorde vi). Men det var gøy der og da. Skjedde på ungdomsskolen, i tiende. I fjor faktisk. Ellers er det mye bra som har skjedd, men som jeg ikke kommer på nå. Mye bra her! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, på datarommet er det som kjent problemer med at folk spiller spill i timen, og en gang ble en på skolen busta av en gammel, sint dame med så godt som null datakunnskap som sier: "Hei, skru av det spillet! Det sliter på skjermene!" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Også spurte mattelæreren meg om jeg var dum. Jeg har 5 i matte 8120416[/snapback] For man må være et geni om man har 5 i matte. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Spørs, på videregående fikk jeg 5 uten å anstrenge meg, men på 2mx fikk jeg 3 og 3mx fikk jeg 3. Hard shit Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ingen av disse er sagt direkte til meg da (og alle var vel for 3 år siden når jeg gikk i tiende): Mattelæreren til en kamerat: "Du har logikken, du må bare sette deg ned å gjøre litt negerarbeid!" Norsklærer til klassen: "Når eg har mensen så bare fosse det ut" Igjen, norsklærer: "É det någen av dokkor jenter så bruge tanga? Eg har ei hjemma, någen så har lyst på na? Bare brukt ein gang" Hun var ikke helt god... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Sukk... Minnane strøymer på meg så eg knapt kan andast... Husker en del gode, ikke nødvendigvis rettet direkte til meg, men: "8a - dere har ikke et normalt forhold til tape!" (Klasseforstanderen min på ungdomsskolen etter at vi hadde brukt opp en hel taperull på surr i løpet av et friminutt, den 5 rullen den uka...) "Eg vil ha ein flaske blomkål!"(IT-lærer på videregående med litt snål humor) "Husk det at hvis 17-18 år gamle gutter skal få tilfreddsstilt sine drifter fult ut, da må de jo ha tilgang stort sett hele tiden"(Kvinnelig norsklærer og klasseforstander på videregående. Hun var godt over 50 og kledde seg noe bortimot horete. Genialt kul dame!) "Drikker dere pils? Og blir SÅ fulle? I min tid drakk vi jo bare Eksport, og vi ble jo ikke fyllesyke for det!"(Samme kvinnelige norsklæreren en morgen halve klassen var borte og halvparten av de oppmøtte halvsov over pultene Russekro kvelden før.) "I samle no på bajonetta, men i har no berre ein, så i fikk låne noen tå Dyrhaug."(En snill, koselig men udugelig historielærer på videregående skule lære oss om 2. verdenskrig. Så han tar med seg bajonettsamlingen sin. Som altså består av 1 stk. bajonett. Heldigvis fikk han altså låne flere av en kollega. Han var moldenser, så ut som en bestefarsmurf og var stort sett permanent i tåka. ) "Johannes [meg], jeg har ikke lov til å si til deg at du er en treskalle, men pass deg for hakkespettene!"(Inspektøren på barneskolen gav meg velfortjent kjeft for et eller annet. I grunnen ikke så dumt sagt, jeg tok poenget...) "Hvis dere skal sloss kan dere gå i skapet og hente hver deres øks og gå ut på gangen og gjøre opp. Her inne holder dere fred!"(Sløydlærer på ungdomsskolen. Han var en levende legende.) Jeg: "Øy! Sleng over en vinkelhake' a!" Sløydlærer:"OK, ta i mot!" *kaster metallvinkel med relativt stor kraft tvers over sløydsalen rett mot meg* (Samme geniale læreren som ba oss gjøre opp med øks på gangen. Jeg har fremdeles arr i hånda for å minne meg på at det ikke alltid lønner seg å være lat og løsmunnet... Endret 10. mars 2007 av dostojevski Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Fått en del svamper kastet etter meg, den 3 gangen det skjedde kylte jeg svampen tilbake hvorpå læreren sa: Det der var respektløst! Gå til rektor! Jeg gikk hjem... Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Vel, på datarommet er det som kjent problemer med at folk spiller spill i timen, og en gang ble en på skolen busta av en gammel, sint dame med så godt som null datakunnskap som sier: "Hei, skru av det spillet! Det sliter på skjermene!" 8120901[/snapback] haha, genialt! akkurat som søskenbarnet mitt trodde je lagde hakk i cd'n hennes fordi je spolte litt utover i sangen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har stort sett aldri hatt særlig slemme lærere, det nærmeste kommer var fysikklæreren min som sa "Kaller du det der en krafttegning så kaller jeg deg en nisse". Det særeste var en som plukket hår ut av nesen sin og så på det og deretter drysset det ned på pulten sin (og min, siden jeg måtte sitte fremst) xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå