Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?

LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han skrek det ikke, men er en morsom historie likevel :)

hadde naturfag i siste time på videregående en gang, alle var vel ganske urolige siden det var fredag og snart helg. ingen fulgte med. plutselig sier læreren "Hei, nå må alle se hit da, så jeg kan se de pene øynene deres. minner meg om den hunden jeg kjørte på en gang"

trodde jeg skulle falle av stolen :!:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke skreket, men noe norsklæreren min skrev på en norskstil. Han la en klamme rundt innledningen og skrev "Bra innledning!". Bakerst på stilen skrev han en oppsummering av arbeidet mitt, der han klarte å skrive "Ikke så bra innledning".

Edit: Kom på noe annet også. Vi hadde historie, og jeg satt å hørte på musikk, med headset, noe vi fikk lov til. Jeg hadde det lavt på for ikke å forstyrre de andre. Så sier læreren "Skru ned musikken". Ok, gjorde det. Så sier han det samme igjen, jeg syntes det var rart da det allerde var griselavt og han umulig kunne høre det, men jeg gjorde det, ned til minste mulige nivå, så jeg såvidt enset musikken. Så greier han å si det igjen, og jeg svarer "Det går ikke an å ta lavere". Da viste det seg at en klassekamerat satt rett ved siden av han (på motsatt side av meg) med musikk på.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Kanskje ikke skreket, men noe norsklæreren min skrev på en norskstil. Han la en klamme rundt innledningen og skrev "Bra innledning!". Bakerst på stilen skrev han en oppsummering av arbeidet mitt, der han klarte å skrive "Ikke så bra innledning".

Edit: Kom på noe annet også. Vi hadde historie, og jeg satt å hørte på musikk, med headset, noe vi fikk lov til. Jeg hadde det lavt på for ikke å forstyrre de andre. Så sier læreren "Skru ned musikken". Ok, gjorde det. Så sier han det samme igjen, jeg syntes det var rart da det allerde var griselavt og han umulig kunne høre det, men jeg gjorde det, ned til minste mulige nivå, så jeg såvidt enset musikken. Så greier han å si det igjen, og jeg svarer "Det går ikke an å ta lavere". Da viste det seg at en klassekamerat satt rett ved siden av han (på motsatt side av meg) med musikk på.

8107991[/snapback]

Hehe :!:

Knallbra!

Lenke til kommentar

Husker en gang en av lærerne nekta oss å dra hjem før hun fikk tusjen sin. Er sikker på at hun gjorde det bare for å være bitch. Var en gutt i annen klasse som hadde tatt den, så ingen kunne gi den til henne. Var heller ingen som visste hvem som hadde den:S Til slutt ga hun en jente lov til å gå ut for å finne den :wallbash: Ble litt irritert over at hun brukte ahlve storefri på en så liten ting:(

Lenke til kommentar

Jeg er født i Iran, men har bodd i Norge i snart 16 år (20snart). I familien min snakker vi persisk.

En gang i 10 klasse hadde vi om det gamle Persia.

Læreren "Vet noen åssen persisk høres ut"

Meg *begynne å snakke persisk høyt*

Læreren "Det er ARABISK"

Klassen "HAN ER FRA IRAN". :p

Tror dem også var lei av at folk blandet Iran å Irak :)

Lenke til kommentar

Vi har en lærer som er en sann jævel, hun mobber elever

(i vært fall det jeg synes det er )

hun sa en gang vi var i klassen og hadde fått ny elev på skolen som var fra utlandet

: Vi har fått en ny elev i klassen, HAN heter ....... så kom den nye jenten inn i klassen :p

Gjett om hun ble flau da :D

Edit: ...... = husker ikke navnet på jenta :p

Endret av 3evel
Lenke til kommentar
Vi har en lærer som er en sann jævel, hun mobber elever

(i vært fall det jeg synes det er )

hun sa en gang vi var i klassen og hadde fått ny elev på skolen som var fra utlandet

: Vi har fått en ny elev i klassen, HAN heter .......                  så kom den nye jenten inn i klassen :p

Gjett om hun ble flau da  :D

Edit:  ...... = husker ikke navnet på jenta :p

8111862[/snapback]

Haha så flaut! Vi har en norsk lærer som mobber oss også...

Hver gang noen rekker opp hånda og lengter etter å svare spør hun:

Hva er problemet ditt?

Da vil man bare ikke svare lenger :no:

Lenke til kommentar

vi var på skolesiden og noen hadde lastet oppp et toyota bilde som en test. jeg sa toyota og da sa lærern min "STIAN DU SKAL IKKJE SE PÅ TOYOTA NU!!" da ropte jeg "æ e jo på skolesia å ser på toyota!!" da dreisa hun knyttneven i bordet og reiste seg "aldri mere rop til meg!" jeg sa at toyotaen var på skolesiden, men hun ville ikke høre.

Lenke til kommentar

Idag faktisk så hendte det en litt morsom episode. Det var en litt gammel og pussig lærer som spilte en kassett i tysktima. Så var den kassetten litt gammel slik at kassettspilleren bare stoppet, så presterte han å si:

- Har lyset gått? :!:

Lyset sto selvsagt på og strømmen hadde ikke gått :p

Lenke til kommentar

Vi hadde hatt prøve i Samfunnsfag, så etter han hadde "rettet" prøvene så hadde læreren en liten samtale med hver elev. Så sier han til meg: "Ja, nå har jeg ikke lest gjennom prøven, men svarene ser jo nokså lange og fyldige ut, så jeg gir deg en 5er"

Okeeei lizm :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...