Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?

LeLiLa

Anbefalte innlegg

Vi skulle lage en Powerpoint presantasjon i Engelsk.

Så jeg spurte læreren om jeg fikk lov til å ha musikk i presantasjonen (Skulle ha en Beatles sang hvis jeg ikke husker feil), det fikk jeg såklart lov til. Og som dere vet så har man ikke Administatorrettigheter på skolen, så jeg fikk ikke til å laste ned sangen og læreren mente at det bare var jeg som var dårlig til å søke på Google.

Ikke spør hvordan jeg kom inn på denne tråden.

Endret av Helnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En i klassen kom for seint til timen når vi hadde vikar, så sier han: " Whats up, retard?", så sier vikaren: "Nothing, mofo".

En annen gang spurte læreren vår oss om vi hadde lest "Jakten på den røde rubin" eller noe sånt (sexbok) og at når han var ung og ikke fikk lov å lese i den, snek han seg opp i fjøset og smugleste. En gang lekte han også gris i timen og klødde seg til veggen med ryggen og gryntet :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Vel... Jeg satt (alene, de andre hadde gjort den) med en naturfagprøve om molekyler, atomer og hele regla der, så kommer læreren inn å spør om jeg skjønner noe og jeg sa jo selvfølgelig nei, så han setter seg ned og forklarer nesten alle svarene mens jeg noterer ned på prøven :)

Kom til å tenke på noen andre ting også:

Vi satt med en engelsk prøve eller noe, så kommer en kis fra en annen klasse og smører den bare rævva si oppover vinduet på døra :D

Skolen vår er ikke langt unna en matbutikk, så mange drar ofte å kjøper seg mat der, og da går det i baguetter med frokostsalat (dipp i glassboks). En gang jeg var ferdig med den frokostsalaten skulle jeg kaste den ut vinduet, og akkurat da åpnet de i etasjen under oss vinduet. Det sprakk og jeg måtte betale for det. Har ikke gjort det enda.

Har også en kompis som låste døren ved klasserommet vårt, og så kom ei kjerring og sparka opp døra så glasset sprakk og kompisen min måtte betale.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Hadde ei sjuk lærerinne på barneskolen. Kunne bli skikkelig forbanna. Eg huska ikkje heilt kordan det heile starta, men ein gong vart ho så sur på meg at ho tok opp eit slikt brentball-balltre og knuste det i pulten min så ho ødela alle pennane og blyantane mine :(

Eg hadde også ein elendig lærar første året VGS, Sal & Service. Vi lærte absolutt ingenting av han, og om noken bare skulle gå å hente ein blyant på andre sida av klassen, var det rett ut på gangen. Latterlig fyr, men heldigvis flytta han tilbake til Østlandet litt utpå året.

Lenke til kommentar

Husker godt fra barneskolen, (6. eller 7. klasse) vi hadde en litt lubben (vel okay,veldig lubben) trønderlærer, kunne veldig mistenkes for å være pedo. (Brukte aldri sjampo, tannkrem, deo, eller parfyme. *gross* og hadde altid buksa langt nede med rørsprekken til utstilling) Anyway, vi hadde musikk undervisning, der han da skulle forklare oss om gitaren og dens strenger. Han brukte fingrene til å forklare hvilken finger brukes til hvilken streng.

*rakk opp tommelen* Denne brukes til... (husker ikke hvilken strenge)

*rakk opp pekefingeren* Denne brukes da til...( husker heller ikke)

(Så stoppa han opp litt) Og så har vi yundligsstrengen min da *rekker opp den midterste fingeren, kun den* G-strengen. (han reiste på øyenbrynene og alle i det rommet ble helt stille, til han brøt ut i en ekkel latter)

---

Eller så har jeg en fra 10. klasse, da vi skulle ha sekusalundervisning. (Hadde forresten en sykt kul lærer da, Jane. Vi hadde henne i matte og naturfag. Det var ingenting hu var flau over. Bare awesome lærer!)

En vennine av meg sa: Lærer visste du at det finnes komdomer med lyd?

Jane: Nei, men hvordan lyd lager de da? (hun begynnte å etterligne orgasmelyder så perfekt at alle ble røde i ansiktet)

Det var også et tilfelle (også i sexundervisningen) da gutta (så wannabe gangster de var) snakker om dyr og sex. Og etter hvert kom inn på temaet om sex med en hest. De diskuterte om det var mulig å da sex med en hest for en jente.

Jane joiner så klart samtalen oghører først på argumentene dems, så sier hun: Det er fullstendig mulig å ha sex med en hest, men da må jenta stå i doggy-stilling. Men med tanke på at hesten har en penis opptil en halv meter, kan det hende det gjør sykt vondt.

Alle gutta så ned på buksa si. Det var sykt lættis å tenke på at de ikke hadde sjans mot en heste penis XD

---

Dette ble sykt langt. Så jeg beklager

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...