langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 En i klassen min på ungdomsskolen satt i skapet hele timen. På slutten av timen kom han ut av det da, og klassen bare "wtf?" Han endte med å få anmerkning "Kom ut av skapet i timen" XD Hvorfor satt han i skapet hele timen ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor satt han i skapet hele timen ? For å komme ut av skapet i timen, som forresten sto i innlegget du siterte. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor satt han i skapet hele timen ? For å komme ut av skapet i timen, som forresten sto i innlegget du siterte. Ja, men bare for morro skyld ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor satt han i skapet hele timen ? For å komme ut av skapet i timen, som forresten sto i innlegget du siterte. Nummen så sinna da? Det er ikke alltid så lett å skjønne Lenke til kommentar
Daystar Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Æ å Bård (Bmax lenger opp her) vi har gjort my rart. stilt oss opp å jokka i timen (me klær på seff). Vi stilt oss t å runka bak skolen. Vi har flekka ræv for en lærer. Vi har befølt jentan på bryst, rumpe og lår. men verst va da vi limt fast en plakat av en naken mann med lærerens hode på, opp på tavla. umuli å få avxD Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Æ å Bård (Bmax lenger opp her) vi har gjort my rart. stilt oss opp å jokka i timen (me klær på seff). Vi stilt oss t å runka bak skolen. Vi har flekka ræv for en lærer. Vi har befølt jentan på bryst, rumpe og lår. men verst va da vi limt fast en plakat av en naken mann med lærerens hode på, opp på tavla. umuli å få avxD Hahaha, genialt Kan du ikke fortelle om den gangen du lærte deg å skrive og da?? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Gikk du på noe man kalte for "Dumskolen" i gamle dager? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Haha stakkars unge... Har sikkert ikke hatt det lett Lenke til kommentar
Bmax Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) var ikke mye sannhet her nei Daystar, veldig lite av dette var sant...neste gang du drar meg med i noe slikt...isåfall aldri bruk så grove historier Endret 29. mai 2008 av Bmax Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nei ikke akkurat Ville bare se for å se hva folk sa Endret 29. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oioioioi, Daystar! HAR DU TATT EN JENTE PÅ PUPPEN?! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Han har til og med tatt på låret hennes og nesten lært seg å skrive. Endret 29. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 DÆVEN. Likte hun det? JEG LURER PÅ HVORDAN DEN FØLELSEN ER Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Å ta ei jente på låret? Eller å like at enn gutt tar deg på låret ? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) DÆVEN. Likte hun det? JEG LURER PÅ HVORDAN DEN FØLELSEN ER JEG Å Endret 30. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Daystar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kor e d æ ikke kanj å skriv da? æ skriv på dialekt, itj nå anja. æ har fingra ei jente, gitt oral t ei, befølt hu litt overalt. d e faktisk sant. hu va helvetes løs. allje på skolen kanj bekreft at hu e d Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg minner om at det er kun tillatt med bokmål og nynorsk på forumet for at flest mulig skal kunne ha glede av det. Det er ikke like lett å forstå dialekt for alle. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Liten forhistorie: Da jeg var liten var vi nabo med rektoren på ungdommsskolen. Hun hadde en katt som jeg brukte å leke mye med. Rektoren flytta en god stund før jeg bynte på ungdomsskolen. Så en dag i 8-klasse (på ungdomsskolen der hun var rektor) hadde vi henne som vikar i engelsk, hun så meg i klassen og kjente meg igjen fra når vi var naboer. Så presterte hun å spørre meg om "DO YOU REMEMBER MY PUSSY?" :O Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Liten forhistorie: Da jeg var liten var vi nabo med rektoren på ungdommsskolen. Hun hadde en katt som jeg brukte å leke mye med. Rektoren flytta en god stund før jeg bynte på ungdomsskolen. Så en dag i 8-klasse (på ungdomsskolen der hun var rektor) hadde vi henne som vikar i engelsk, hun så meg i klassen og kjente meg igjen fra når vi var naboer. Så presterte hun å spørre meg om "DO YOU REMEMBER MY PUSSY?" :O Haahahahahah! Jeg håper hun er gammel! :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå