Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Antakeleg ikkje den mest merkelege hendinga på skulen, men eg kjem nok aldri til å gløyme den gången i sjuande klasse, då ein elev (ved eit uhell) kasta ei appelsin i bakhovudet på læraren. :fun:

Ei jente i klassen min klarte på et eller annet merkelig vis å kaste en sko i bakhodet på læreren (Også dette var uhell) ;)

 

Jeg presterte å kaste en snøball i hodet på en lærer. Det var også det som var hensikten med kastet, men hvem skulle tro at en liten drittunge kunne treffe på så lang avstand?! Ble en tur til rektor etterpå ja^^

Lenke til kommentar

Første gangen vi hadde en lærer i musikk hadde vi tatt med oss mange kloder inn i musikkrommet. Vi begynte å kaste litt kloder på hverandre. Etterhvert ser jo selvsagt læreren dette, og vi må kaste de. En av oss tok vare på noen, og da læreren så dette ble gutten sendt til rektors kontor. I ettertid har vi fått vite at rektor bare lo av dette, og syns ikke det var en grunn for å sende han opp. Dette var i 3. klasse eller noe sånt. Vi har fortsatt denne læreren (9. klasse), og det skal nevnes at han som ble sendt opp faktisk er englebarnet til den læreren. :)

 

Her en dag var parallell-klassen vår på et museum. Kun halve dagen var gått, så de skulle opp igjen på skolen. To av elevene dukket ikke opp, og lærerne hadde sett at de kjørte rundt skolen på en scooter. Lærerne ringte de elevene på mobiltelefonen og advarte to ganger, men de skrudde bare av mobilene. Da ringte skolen og meldte de til politiet. Så nå får de, forhåpentligvis, utsettelse på lappen. Haha.

Lenke til kommentar

Den merkeligste opplevelsen jeg hatt på skolen er at jeg og to andre står rett foran hoved inngangen til skolen og snakker så passerer en utenlansk lærer oss som snakker litt gebrokkent Norsk, rett forbi oss. Så sier jeg et spørsmål til en av de jeg snakker med på normal oslo dialekt. Plutseligt bråsnur læreren seg og går rett mot meg og sier: Jeg vet jeg ikke snakker godt norsk! Men det gir deg INGEN grunn til og herme etter meg! Så går hun:S Mens jeg blir stående som et spørsmålstegn.

Endret av M..D
Lenke til kommentar

Har noen artige på lager.

 

I sjette klasse ble jeg sendt til rektor for å knekke en blyant. Var litt morsomt å sitte der og se rektor prøve å være seriøs (han ville vel ikke at jeg skulle miste respekten for læreren).

 

I niende småerta jeg en kamerat som er mye sterkere enn meg. Dette endte opp med at han sto og holdt meg mot ett skap når en streng lærer kommer forbi. Han får anmerkning og rimelig med kjeft. Litt senere på dagen erter jeg han igjen og resultatet blir det samme. Samme lærer tar han igjen og han får ny anmerkning og må ha en samtale om hvor fælt mobbing er.

 

Også en fra 1. klasse studiespesialisering. En elev sitter å sover med hodet på pulten når lærern kommer å sparker i pulten hans. Han skvetter så mye at han faller av stolen og blir liggende å sprelle.

Lenke til kommentar

"HVA?! FÅR DU IKKE TIL DET MATTESTYKKET, KNUT IVAR? HVA SKAL DET BLI AV DEG?! TRYGD?!" - Tredje klasse.

"Tore, Tore, Tore. Er du dum?" - Tredje klasse.

"Neida, det er ikke mobbing. De la helt sikkert ikke sekken din i dassen med vilje, de bare leker. På sin måte" - Rektor, syvende tror jeg.

"Har Alex sparket fotballen på deg i hele dag nå igjen? Huff. Disse lekene. Du får be han holde opp da!" - Rektor, også syvende.

 

Skolen min var genial. Lærerene var en gjeng med idioter. Mobbing? Eh, nei. Bare barnelek det. Litt morsomt at de værste mobberene var barna til lærerene. Fin ewul sirkel det.

 

Jeg har og fått høre at frontpage er en ypperlige vei til geniale nettsider, det påstår min klasseforstander i 2mk. Hun er så smart at hun ikke vet hvordan man viser en reklamesnuttparodi på nettavisen sine nettsider. Hun er så smart at toppen hennes alltid er for trang, slik at den ytterst like delikate val-magen hennes henger ut. Idag fikk jeg faktisk lyst til å kaste ett papirfly etter henne, for å se om jeg klarte å treffe point blank.

Lenke til kommentar

Hmm..

 

Når vi hadde om andre verdenskrig på skolen, spurte samfunnsfag læreren min om hvilken dato d-dagen var

og når jeg rekka opp handa (noe som jeg gjør svært sjeldent) og sa svaret som er 6 juni fikk hun et "sjokkert tryne" og spurte om det var fødselsdatoen min siden jeg huska det :p

Kom som et sjokk er liksom ikke noe du spørr om, tviler på hun hadde sagt det vis noen andre hadde svart (siden resten av klassen er ganske aktive i timen)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Hadde en lærer fra USA i musikk i 10 klasse. Plutselig sier han:

Lærer: Er det noen som har sett min dick?

Elevene: wtf? ahahhaha

Lærer: Ikke den slags dick.. en sånn vi spiller gitar med, hva heter den?

Elever: *ler enda mer*

 

vi hadde samme læreren i engelsk også.

Da han kom inn i klassen..

Lærer: Do you want to know what me and my wife did last night?

Elever: Yes tell us!

Lærer: We went through your tests.. Here you go people. :)

 

Alle gutta ventet i spenning på de groveste detaljene. Han lurte oss godt der ja.

Vi likte fyren veldig godt. Han var den typen som alltid køddet og var en god lærer.

 

Fikk også denne av en lærer på VG..

Shahab du er ikke norsk er du?

 

Hele klassen så bare dumt på læreren.

 

Vet det er ellgammelt innlegg, men vil tro det skal stå: Er det noen som har sett min PICK? (som er engelsk ord for plekter)

Lenke til kommentar
Dette skjedde ganske nylig egentlig:

 

Vi sitter i et klasserom og har en eller annen tentamen.

Til denne tentamen så hadde vi no tentamensvakter, ene var englesklærerinna vår, Sidsel. Hu andre veit jeg ikke hvem var.

Hvertfall, litt uti tentamen kikker jeg bort på Sidsel. Hu lener huet på henda sine, og har lukkede øyne. Ja, for fan, hu sov. Hu andre vakta skulle gå, men fikk jo ikke sagt ifra. Så hu kikka stygt bort på Sidsel og la igjen en lapp.

Og hu sov ikk el ite heller vett.

Duppa av en gang innimellom og våkna så smått med små mellomrom.

 

Haha, har henne i Engelsk og Norsk. Sovner støtt og stadig i timen =P

Lenke til kommentar
Når jeg ferska rektor og en annen lærer som hadde sex...

Fortsatt minner :(

Hahahaha...Hva sa du da du så de da xD

 

Husker at rektoren vår pleide å være full til tider under jobb tida :roll:

 

Også var det en annen klasse som hadde heimkunnskap der læreren gikk med smekken oppe, og ikke undertøy visst nok, var en dame...Hun hadde visst den skogen :ermm:

Lenke til kommentar

da jeg begynte i 8ende hadde vi en rektor som virket så streng og ordentlig, en av de første tingene han sa til oss var at han ville ikke ha noe av stjeling på butikken, vi hadde eller ikke lov til å gå på butikken. 3 uker senere hadde vi plutselig en ny rektor. det som hadde skjedd med "eks"rektor var at han hadde forsynt seg grådig av pengene i skolekassa og blitt sparket :!: '

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...