Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?

LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en gang i 7. klasse hvor læreren kjeftet på at jeg hadde glemt noe. Så hadde hun glemt å ta med ny bok til meg. Så sa hun at hun hadde skrevet det i glemmeboken.

Gullkorn fra en annen i klassen: Hvorfor slo du ikke bare opp i glemmeboken da? :p

Læreren sa surt at hun hadde glemt hvor hun hadde lagt den eller noe :p

Gjerne ikke merkelig, men artig var det :D

EDIT: Kom også på en episode hvor vi spilte kanonball i gymmen, så til slutt begynte læreren å grine, så skrek hun at vi bråkte for mye, så gikk hun ut :p

Etter noen minutters stillhet kom hun inn igjen og sa hun var skikkelig skuffet.

Det var ganske merkelig egentlig.

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Da jeg gikk i 7 klasse lagde vi en sleiv i klassen, da læreren plutselig tok sleiva mi (ganske stolt av den der å da) og sa at den var for tynn og at han kunne brekke den enkelt............. men da han skulle brekke den gikk det ikke så etter 5 min så gikk han å henta en sag å skjærte over sleiva mi

rektor fikk læreren til å lage en ny til meg :p

Lenke til kommentar

En eldre mann vi hadde i naturfag i 8. klasse:

Vi satt å pyra litt med noen gassbrennere og papir og mynter som vi holdt over flammen til den ble rød.

Så sier han:

-Greit at dere brenner opp papir, men se for helvette å få bort røyklukta!

Lenke til kommentar

Hah.

I 10. eller no.

Så hadde vi enn lærer som, tja, mildt sakt lett kom ut av fokus kan man vel si, begynte å fortelle historier etc.etc.

Anyway. Saken var da slik, at vi begynte å snakke om at han hadde katt. Vi spurte hva katta het, så var saken slik at han hadde 2 katter, den eldste kalte han bare for "Gammla" det var her morroa kom inn. Beste veninna mi hadde ( og har for den del) for seg å kalle.. "utstyret" sitt for jo, nettop "gammla". Dette var det bare jeg og hun som viste, så vi satt å lo som fy bare vi to i enn klasse med 30 elever.

Og det ble ikke spesielt mye bedre når han sa at den eldste katta (gammla) ble tatt av reven på fjellet...

Vi lo så vi skreik.

:D Gud jeg savner 10. ^^

Lenke til kommentar

I en norsktime i 8 klasse, begynte plutselig en mobil å ringe. Læreren skjærer en grimase før hun skriker så det synger i veggene; "den som eier den telefonen kan pakke sammen og forlate klasserommet, nå orker jeg ikke mer"!!! Hun ble temmelig flau da hun fant ut at det var hennes telefon som ringte. Vi lo så vi grein...

En annen episode som også var hysterisk morsom, var da læreren skulle forklare oss at ikke alle var like begavet. "Noen er skoleflinke, mens andre ikke. Men alle har noe man er gode på, uansett". Dette var greit nok, før han nevner navnet på ei jente i klassen, og deretter sier følgende; "hun har vært heldig med utseende, men uheldig med den itellektuelle delen". Deretter nevner han navnet til en gutt i klassen, og sier; "han er en av de smarteste på trinnet. Han kan bli rakettforsker om han vil", før han avslutter med; "men han har derimot ikke vært like heldig med utseende, han ser jo ikke ut som en blomst akkurat". Haha, er det mulig....

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Tror han opptaterte siggen bra fort der sikkert...

Kan si at min klasse skulle nå ha vært et humorprogram.

Men bare for oss selv da som forstår humoren.

AIS Wikipedia

Læreren lærer oss om ECDIS og er inne på emnet AIS.

Læreren:

Ja dette er noe jeg sitter på lørdags-kvelden og spiser popkorn og koser meg med.

E så arti når det kommer en konflikt mellom noen båter

Oss:

Haha HAHAHAHA

AIS er et system som sammler inn info fra Gyro, GPS. Og kan også sende meldinger til båter. Dette kan vises på en kartmaskin...

http://www.smp.no/templates/scripts/skipstrafikk.php

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Det merkeligste jeg har opplevd må nok være den dagen en elev ble drept på skolen jeg gikk på.

Fortelle? Kan ikke si A og ikke B!

Er ca syv år siden det skjedde så kan være at det ikke blir 100% korrekt, men ikke langt unna. Jeg gikk VK1 IKT i Nordreisa og der hadde vi klasserom i 2.etasjen og den eneste utsikten vi hadde var ned til biblioteket. Jeg var en av dem som hadde datamaskin ved vinduet og dagen drapet skjedde så hørte vi en jente som hylte og en del rabalder fra biblioteket. Jeg ble nysgjerrig på hva som skjedde så jeg tok en titt ned til biblioteket og selv om vinduskarmen/veggen dekket det meste av gutten så kunne jeg se armen hans og en blodpøl på gulvet. Det året bodde jeg i studenthus, 4stk per hus, og alle var samlet 200m fra skolen, men enkelte av disse husene var bebodd av asylsøkere. Senere den dagen så fikk vi vite at gutten som ble drept var en av asylsøkerne og morderen var av samme ulla. Han ble knivstukket , men jeg husker ikke hva årsaken var for at han andre valgte å ta det skrittet.

Skjedde to dødsfall det året, det andre var en som gikk i klassen min som dessverre valgte å ta sitt eget liv så det var en spesielt år.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Antakeleg ikkje den mest merkelege hendinga på skulen, men eg kjem nok aldri til å gløyme den gången i sjuande klasse, då ein elev (ved eit uhell) kasta ei appelsin i bakhovudet på læraren. :fun:

Ei jente i klassen min klarte på et eller annet merkelig vis å kaste en sko i bakhodet på læreren (Også dette var uhell) ;)

Lenke til kommentar

Dette har ikke noe med enn lærer å gjøre da.

Jeg går restaurant og matfag, så vi satt da naturlig nok å spiste når dette hendte:

Vi sitter ved ett langbord, 5-6 stykker på hver side.

Så bryter enn powerfeminist av ei jente vi har i klassen ut til enn fyr på andre sia(han har litt spesiell frisyre, barbert på sidene. Her var han da begynt å bli langhåret.)"skal du ikke klippe deg snart ?" på enn brøkdel av ett sekund bryter han ut "Skal du ikke nappe øyenbrynene dine snart?". Jeg lo så jeg grein.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Vi var mildt sagt litt urolige i en engelsktime, men læreren hadde ikke klaget nevneverdig. Plutselig pakker hun sammen alle tingene sine og går ut midt i timen. Vi vet ikke hvor hun ble av, men hun kom tilbake og timen kunne fortsette.

Lenke til kommentar

Merkeligste som har hendt meg var noko som skjedde for 3 år siden, eg og 2 venner var i eit grupperom på ungdomskulen, så bestemte den ein av oss å kaste arka rundt om kring xD Så kom ein lærar frå helvette inn og begynte å skrike på oss og spørre korfor vi gjor det, så begynte vi å få latterkrampe så eg begynte å le i ansiktet på han mens han kjefta på meg, dei 2 andre og lo, men etter dei stoppa så ledde eg ein god 30 sek til, læraren blei så forbanna at han berre storma ut og ba oss å rydde opp. Vi fikk snakka med ein anna lærar om saken seinare og sa til ho at han burde ikkje være så slem xD Det var siste gongen han var sint på oss xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Læreren min i Virksomhetsstøtte klarte og lire av seg dette: "frontpage er et ypperlig program til og lage profesjonelle nettsider i"

:hmm:

Lenke til kommentar

Kom på noe enda merkeligere, eller sykere. Vi har en PC bakerst i klasserommet. To ganger når en en gutt i klassen har sittet der, har det kommet en annen guttt og lagt pikken sin på skulderen hans. En jente bakerst i klasserommet sitter rett ved siden av har sett det den ene gangen, hun fik jo helt fnatt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...