Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

I en slækk spansktime hvor 50 % av folka i klassen satt på facebook, tok en av jentene i klassen min opp hårspray og fyrte litt løs på håret sitt. Ikke noe spesiellt egentlig. Læreren ble drit forbanna og sa høylytt til henne at det var det drøyeste læreren hadde sett som lærer. Kan vel si at den læreren ikke hadde sett mye drøyt, men forøvrig er læreren ganske nyutdannet så.

 

Herregud! Tror det er et hett "snakkis" på skolen din nå. Du er vell jente. Men jeg som gutt synes at og gå over fra FuckBook til og stelle håret er ganske så drøy.

 

Dette er jo noe vi typisk ser på Amrikanske filmer med bimboer i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

går i 8 og det skjedde i 8

Læreren: "Vis vi menesker tar ronken ( Rønken ) hos tannlegen eller oss legen kan vi få strålinger vi ikke tåler i oss."

Å jeg var den eneste som holdte på å dø. Mens min venn satt i den andre delen av klasse rommet og sa "Ronken" laft så ingen hørte det, uten om meg da. Jeg og han var dem eneste som merket det.(Hun sa også at vi kunne få dette på en prøve i 10 klasse.) Da spurte jeg læreren min neste time om jeg måtte huske alt hun sa i forigge time til en prøve i 10 klasse. da ledde hun.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Jo, dette var vel i syvende klasse. Fikk beskjed av en kristian i klassen, At jeg skulle gå opp til peder og synge " we are familiy" i trynet hans. Som den drittungen jeg var løp jeg opp til peder, 2 cm fra trynet hans: WE ARE FAMILIY, ALL MY SISTERS AND ME"

Han klappet til meg. Og jeg forsto ingenting. sto der helt paff.

Etterpå forteller kristian meg at peder fikk et lite homserykte dagen før :p

 

Husker en annen ting også.

Krisitan var av den typen som ba meg om å gjøre dumme ting, sånn at han skulle le. Uansett, En meget kald vintersdag i syvendeklasse sto hele klassen i den lille gangen. Det var friminutt men det var så kaldt ute så alle stod inne.

Kristian hvisker: Ey, woll. Slepp deg. Lover å ikke si det til noen"

Uheldighvis hadde jeg drukket masse skolemelk, og da blir jeg litt uggen i tarmen. Så jeg slapp en som stinka noe JÆVLIG. Alle flyr rundt i kaos, folk sa de ikke fikk puste osv. Det var så sinnsykt gøy. Ei jente i klassen begynte å grine også.

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar

vi har en lærer som elsker å vise finger når han egentlig skal bruke pekefingeren eller når han skal si f.eks 1 oppgave.

på starten syntes de fleste at det var litt unvanelig, men vi er vant til det nå..

han sier jo at det er favoritt fingeren hans:P

 

en annen gang satt en i klassen å kødda da læreren sier: Philip slutt med den fingringa.

etter det har vi kalt han fingrern og sakt ting som: pass dere ellers kommer philip og fingrer dere:P

Lenke til kommentar

Mattetentamen i 8. klasse før jul fikk jeg 4, 3 poeng unna 5. På ALLE de andre matteprøvene har jeg fått enten 5 eller 6, og jeg er ganske aktiv i timene og får til leksene.

 

Da vi fikk karakterboka like etter jul hadde jeg 4 i matte. Jeg gikk å spurte mattelærern om hvorfor, siden jeg følte at de andre prøvene ikke hadde hatt noen betydning...

 

Meg: "Jeg har fått 5 eller 6 på alle de andre matteprøvene, ikkesant?"

Lærer: "Det stemmer det"

Meg: "Burde jeg ikke fått 5 i karakterboka da, eller teller ikke de andre prøvene noen ting?"

Lærer: "Jo, hvis du har 5-6 på alle de andre prøvene, så får du 5"

Meg: "Ok, takk".

 

Da vi fikk tilbake karakterboka før sommern, hadde jeg 5 i matte for den terminen, men jeg hadde ikke fått endret karakteren for den forrige terminen!

 

Mattelærern er litt merkelig.. Sier ofte ting hu ikke følger opp.

 

Også i K&H:

 

"Det ble et veldig stilfult lite hus til slutt =) Dere har jobbet godt og er nøye - fine detaljer =)

Karakter: 4-5"

 

Dersom hun ikke har noe å klage på burde vi fått 6!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt ferske fra idag:

 

Fransktime: 13:00

 

Vikar: Ikke se på meg, jeg kan ikke en dritt fransk

 

 

 

 

Mattetimen:

 

Mattetime: 14:00

 

Lærer: Er det noe mer vi skal gjennomgå

X: Alt

Lærer: Hva er du ikke forstår

X: Alt

Lærer: Ja... det kom ikke akkurat som en bombe.

 

X er steindum i huet, er 15 og kan ikke forskjell på høyre og venstre

Lenke til kommentar

i klassen vår har vi av og til en lærer som bokstavelig talt " babler" seg igjennom lærestoffet. tror jeg aldri har hørt ham si en fullstendig setning. :ermm:

 

Uansett så hadde vi i dag besøk av niendeklassinger ( utplassering) og derfor var det mye folk og støy i klassn. Læreren babla i vei, mens vi måtte foklare/ tolke hva læreren egentlig snakket om til niendeklassingene.

 

Midt i alt oppstyret bestemte en i klassn at vi skulle pante alle tomflaskene vi hadde spart opp og kjøpe is til hele hurven. det gjorde vi og alle fikk masse is :) Dette likte ikke læreren så godt og han begynte sefølgelig å bable om ditt og datt, så vi åpnet en is og stappet den inn i kjeften på læreren...... da holdt han kjeft en stund :p

 

Synes hele dagen var ganske grei med sol, is og en lærer som holdt kjeft. :D

Endret av Raines
Lenke til kommentar
Jo, dette var vel i syvende klasse. Fikk beskjed av en kristian i klassen, At jeg skulle gå opp til peder og synge " we are familiy" i trynet hans. Som den drittungen jeg var løp jeg opp til peder, 2 cm fra trynet hans: WE ARE FAMILIY, ALL MY SISTERS AND ME"

Han klappet til meg. Og jeg forsto ingenting. sto der helt paff.

Etterpå forteller kristian meg at peder fikk et lite homserykte dagen før :p

 

Husker en annen ting også.

Krisitan var av den typen som ba meg om å gjøre dumme ting, sånn at han skulle le. Uansett, En meget kald vintersdag i syvendeklasse sto hele klassen i den lille gangen. Det var friminutt men det var så kaldt ute så alle stod inne.

Kristian hvisker: Ey, woll. Slepp deg. Lover å ikke si det til noen"

Uheldighvis hadde jeg drukket masse skolemelk, og da blir jeg litt uggen i tarmen. Så jeg slapp en som stinka noe JÆVLIG. Alle flyr rundt i kaos, folk sa de ikke fikk puste osv. Det var så sinnsykt gøy. Ei jente i klassen begynte å grine også.

 

Ahahahah, tårene triller, fy faen så bra, ser det for meg! :D

 

Glemte penalet mitt i et annet klasserom en gang...læreren kalte meg "elgskalle" :hm:

 

Lol, han eide deg der.

Lenke til kommentar

Jeg er for det meste englebarn, men husker noen få situasjoner.

 

I 8., på slutten av "spisefri" (hva heter det?), kom fransklæreren min bort til meg og sa "Plukk opp den melkekartongen nå! Jeg så du kasta den på bakken!" "Jeg har ikke-" "Jo, jeg så du gjorde det! Gå og plukk den opp!" (hun peker på en melkekartong 50 meter unna, før hun nærmest drar meg bortover). "Den?" (det var 5-10 melkekartonger der) "Ikke lat som du ikke vet hvilken det er, jeg så deg kaste den!"

Jeg plukker en tilfeldig melkekartong opp og kaster den, før hun sier "Sånn ja, og ikke våg å gjøre det igjen!"

 

Hun var faktisk ganske kul i de første fransktimene, men plutselig ble hun veldig læreraktig, kontrollerende og rar...

 

Det er mye morsomme historier her. :p

 

EDIT: Det er en lærer på skolen som kommer fra Tyskland, og sliter litt med å uttale noen bokstaver. En gang vi hadde henne som vikar i KRL, sa hun "No skavi ha gkåhhjell". :D

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...