Gå til innhold

Din Merkeligste Opplevelse På Skolen?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Merkeligste opplevelsen jeg har hatt på skolen var tilbake i 10 klasse. Hele skolen vår var dette året flyttet inn i et gammelt rådhus/teater/kino grunnet bygging av ny skole. En dag bestemte noen av oss for å utforske den gamle bygningen. Dette resulterte i at vi til slutt fant ei dør nede i kjelleren som var både låst og spikret igjen. Vi ble jo veldig nysjerrige, og brøt til slutt opp denne døren. Rommet innenfor var utrolig mørkt, støvete og fullt av alle slags gamle rekvisitter osv. Utrolig skummet rom. Etter få minutter var det så klart flere av oss som kunne skryte på oss å ha sett en hel rekke paranormale aktiviteter i dette rommet. :p

 

For å gjøre en lang historie kort: Vi ble til slutt fersket av lærerene for "innbruddet". Vi fikk streng beskjed om å holde oss ute mens lærerene utforsket dette rommet videre. Det hele endte med at en av lærerene fikk panikkanfall. Hun begynte plutselig å hyle før hun brast i gråt. De andre lærerene måtte følge henne ut og roe henne ned.

Hvem vet hva hun så der inne, eller om hun rett og slett ble grepet av den guffne stemningen i rommet. :hmm: Småskummelt uansett..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Spansklærern min sa at jeg måtte sitte igjen etter at jeg hadde skulket 6 spansktimer (fordi dama fant ut at hu ville flytte dobbelttimen fra slutten på torsdag til klokka 8 på Onsdag, eneste dagen vi starter litt sent og har sjangse til å ta igjen søv)

 

Jeg sier at skulkinga var protest, men det hjalp ikke...

 

Ettersom dama aldri klare å svare for seg selv blir jeg sendt opp til undervisningsinspektør Robert.

Han kommer men argumentet:

'

"Skolen har et tilbud om å ta igjen timer du har gått glipp av"

Jeg svarer: "Da takker jeg nei takk!"

 

Så kommer han med "Det er et tilbud du ikke kan si nei til"

 

Går ikke ann å argumentere / kverulere med lærere >.< Hvor ble det av demokratiet?

Lenke til kommentar
LoL, dene ene økten vi hadde matte så klikket læreren helt.

Han mente at å lære noe og å skjønne noe var 2 helt annerledes ting, det er jo egentlig ikke det, men han insisterte å ble så sint.

Det var bare å le høyt av as, ser at tråden min er oppe igjen ja, det er bra x)

Han hadde da rett.

 

Han hadde faktisk helt totalt rett.

Lenke til kommentar
Spansklærern min sa at jeg måtte sitte igjen etter at jeg hadde skulket 6 spansktimer (fordi dama fant ut at hu ville flytte dobbelttimen fra slutten på torsdag til klokka 8 på Onsdag, eneste dagen vi starter litt sent og har sjangse til å ta igjen søv)

 

Jeg sier at skulkinga var protest, men det hjalp ikke...

 

Ettersom dama aldri klare å svare for seg selv blir jeg sendt opp til undervisningsinspektør Robert.

Han kommer men argumentet:

'

"Skolen har et tilbud om å ta igjen timer du har gått glipp av"

Jeg svarer: "Da takker jeg nei takk!"

 

Så kommer han med "Det er et tilbud du ikke kan si nei til"

 

Går ikke ann å argumentere / kverulere med lærere >.< Hvor ble det av demokratiet?

ARGH JEG HATER DET DER! Den gamle læreren min (flaks vi ikke har henne lenger) spør "Skal vi gidde og ta opp matteboka denne timen da?" Når det er skinnenes sol ute og alle andre klassene har fått lov og gå ut, så sier alle "NEEEEEEEEEI" så sier hun sinna " DET VAR IKKE ET SPØRSMÅL!" jeg klikka rett og slett ^^, jeg gikk ut alikevel...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Vi har nettop fått en ganske rar mattelærer.

 

I en time satt alle stille og jobbet med matteleksen, så skriker han av en eller annen grunn "FOR ET HERLIG PUBLIK!!" på svensk. :p

 

En annen time så brølte/skrek han av en eller annen grunn.

 

Ganske merkelig fyr :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
Hmm. Var det positivt sakt av den svenske læreren? Antar ikke det egentlig. Men kanskje han roser dere siden dere var stille for en gang skyld? HAHAH! :!:

Han er norsk, så har egentlig ikke peiling på hvorfor han sa det på svensk.

Lenke til kommentar

Rikitig nok ikke meg det her men min kjære far.

Første dag på ungdomskolen, "Gå! og kom tilbake når du har klipt deg!"

Læreren likte ikke hippier..

 

Hm, mange har det vært! Men husker dårlig.. Husker en litt spesiell for noen uker siden.

Da jeg ble tatt ut av klassen til sånn prat med læreren i timen så sa læreren min i det vi gikk ut av klasserommet

"Jeg vet hu er deilig, men nå må du slutte å glo sånn" Om en ny jente i klassen.

Jeg går i 10. klasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En gang vi hadde norsk og vi bråket mye så sa lærern vår

 

Lærer : unnskyld meg !

jeg: unnskyldning godtatt

Lærer: sindre ut med meg nå

jeg : hæ ?

Lærer : du får 2 anmerkninger

 

WTF ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
En gang vi hadde norsk og vi bråket mye så sa lærern vår

 

Lærer : unnskyld meg !

jeg: unnskyldning godtatt

Lærer: sindre ut med meg nå

jeg : hæ ?

Lærer : du får 2 anmerkninger

 

WTF ?

Er vanlig å få anmerkning når du har bråket..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
En gang vi hadde norsk og vi bråket mye så sa lærern vår

 

Lærer : unnskyld meg !

jeg: unnskyldning godtatt

Lærer: sindre ut med meg nå

jeg : hæ ?

Lærer : du får 2 anmerkninger

 

WTF ?

Er vanlig å få anmerkning når du har bråket..

 

Skal jeg få di 2 anmerkningene da ? sa bare unnskyldning godtatt :)

Lenke til kommentar

Når læreren min spyttet brunost på vinduet. Hver dag var det kneipbrød med svett brunost. Jeg satt alltid med vinduene for å se småbabes gå forbi. En dag kjeftet hun faktisk så mye at hun smadret en enorm klyse med kneipbrød og brunost på vinduet. Hun har gjort det samme på døren. Verste er at hun røyker som en jævla skorstein, er stygg og rynkete. 55+. *grøss* Mobbeoffer nr. 1 blant lærere. Enda en ting var at vi hadde en litt lubben jente i klassen, så var vi på datarommet, plutselig kommer den legoklossen av en lærer og kliper henne i siden og sier "KA E D HÆR?! JO, D E FLÆSK!" :!:

 

7. var et traumatisk år.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

I en slækk spansktime hvor 50 % av folka i klassen satt på facebook, tok en av jentene i klassen min opp hårspray og fyrte litt løs på håret sitt. Ikke noe spesiellt egentlig. Læreren ble drit forbanna og sa høylytt til henne at det var det drøyeste læreren hadde sett som lærer. Kan vel si at den læreren ikke hadde sett mye drøyt, men forøvrig er læreren ganske nyutdannet så.

Lenke til kommentar

Jeg husker så godt en gang i sjette på barneskolen.

 

Jeg gikk litt tidlig på skolen så det var bare noen få folk der. Jeg og en annen kompis. Vi la sekkene ved siden av døra.

Så var det jo klart fittkaldt ute så vi måtte da holde varmen. Vi sto å sparket i døra. Plutselig kom det en raring med rød afro-sveis og klikket mongo på oss fra den andre siden av døra !

Vi hørte ikke et pip av hva han sa. Så gikk han. Vi fortsatte å sparke i døra. Plutselig kom han igjen. Denne gangen sprang vi til gokk, og når vi kom tilbake hadde han farsken meg tatt inn sekkene våre! "Stakkars oss"! :D

 

Når klokka ble halv 9 og vi fikk komme inn, visste det seg at denne karen var svensk. Han var jævela sur. Jeg så sekkene våre lå på katereret, og jeg gikk for å hente min. Jeg fikk ikke lov. Gjett om den svenske vikaren ropte... Når vi hadde hilst og sånt så fikk vi hente sekkene. Men vi måtte LÅVE at vi aldri gjorde noe sånt igjen. Så måtte jeg og kompisen min ta hverandre i henda!

 

Fremstemann fikk beskjed om å lese fra boka. Når vi fikk en hånd på skuldra skulle vi fortsette.

Plutselig tok vikaren boka til en kar i klassen og klasket den i pulten ... jeg aner ikke hvorfor. Så nevnte en eplekjekk fyr i klassen noe om svenskevitser. Da klikket det totalt for han. Vi fikk beskjed om å stå på pultene mens han snakket om at alt for mange norske barn undertrykker svensker med nærgående vitser.

Så begynte han å gråte og han forlot klasserommet mens han sa noe som "Jævla onger".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...